تاریخ انتشار: 1396/12/27 11:02
اختصاصی|
کد خبر: 155499

لیگ یک| راز عدم موفقیت نساجی مقابل مس رفسنجان؛ مدافع سابق!

نساجی برای آنکه همچنان در بین مدعیان لیگ یک باقی بماند، نیاز مبرمی به برتری مقابل مس رفسنجان داشت که به این مهم دست نیافت.
لیگ یک| راز عدم موفقیت نساجی مقابل مس رفسنجان؛ مدافع سابق!

 یاران جواد نکونام که از زمان حضور نکونام در قائمشهر رشد فنی و کیفی خیلی خوبی داشتند، در دو بازی گذشته خود موفق شدند 6 امتیاز بگیرد؛ دو گل بزنند و دروازه تیم خود را نیز مقابل حریفان بسته نگه دارند. آمار خوب یاران نکونام در امر گل نخوردن در بازی با مس رفسنجان نیز تکرار شد اما نتیجه بخش نبود.

با نگاهی به اطلاعات و آمارهای به دست آمده از بازی دو تیم مس رفسنجان و نساجی، درخواهیم یافت که بیش از 55 درصد حملات مس به سمت دروازه نساجی از جناح چپ بوده است. از فیلم بازی دو تیم مشخص است که سمت راست مس در این بازی ایستاده بازی کرد و این کاظم حیات منش بود که نقش اصلی حملات رفسنجانی ها مقابل نساجی را داشت.

نساجی با علم به این موضوع که حیات منش یکی از مهره های کلیدی مس است، در مهار این چپ پا ناموفق بود. حیات منش که در این فصل 3 پاس گل به بازیکنان مس داده، بسیار مدافع راست نساجی را اذیت کرد و نتیجه آن را نیز یاران سامره گرفتند و یک امتیاز شیرین مقابل تیم قدرتمند نساجی دشت کردند.

حیات منش که نیم فصل اول فصل قبل را در نساجی توپ می‌زد، باتوجه به شناختی که از تیم سابقش داشت، یکی از بهترین های زمین بود و اگر تیمی می خواهد مقابل مس به برتری دست یابد، باید ضمن کنترل کردن مدافع چپ این تیم، برنامه ای اساسی روی ارسال توپ پشت مدافعین مس طراحی کند که نساجی هیچ یک از این دو پروسه را در رفسنجان صورت نداد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48mjwl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاظم حیات منش: مس رفسنجان تیم‌های مدعی را اذیت خواهد کرد/ سامره نگاهمان را به فوتبال عوض کرد

دلیل نیمکت‌نشینی دو مهره اصلی مس مقابل نساجی چه بود؟!
اختصاصی| ترکیب مس، ترکیب بازنده‌ای بود؛