تاریخ انتشار: 1397/03/19 12:45
کد خبر: 136830

منهای ورزش / اتمام نصب اسکلت پروژه سالن ورزشی در سر پل ذهاب

مدیرعامل شرکت نوسازان شهر با اشاره به روند احداث پروژه سالن ورزشی در سر پل ذهاب گفت: هم اکنون عملیات اسکلت بندی این پروژه به اتمام رسیده و سایر مراحل اجرایی کار با جدیت دنبال می‌شود.
منهای ورزش / اتمام نصب اسکلت پروژه سالن ورزشی در سر پل ذهاب

به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، محسن نیکخواه با بیان این مطلب گفت: از زمان کلنگ زنی پروژه ورزشی سرپل ذهاب که اسفندماه سال گذشته با سرمایه گذاری این بانک آغاز شد، مراحل احداث آن با سرعت تداوم دارد و هم اکنون، عملیات نصب اسکلت این پروژه نیز پایان یافته است.

وی با اشاره به پیگیری‌های مدیرعامل بانک شهر جهت تسریع در به سرانجام رساندن این پروژه خاطر نشان کرد: توجه به مسئولیت اجتماعی یکی از اولویت‌های این بانک است و در این راستا کمک به بازسازی مناطق زلزله زده و ساخت یک باب مجموعه ورزشی در شهرستان زلزله زده سرپل ذهاب در دستورکار قرار گرفت که با جدیت نیز پیگیری می‌شود.

مدیرعامل شرکت نوسازان شهر در ادامه در خصوص ویژگی‌های این مجموعه گفت: این سالن ورزشی برای بهره مندی جوانان این منطقه در حال احداث است که امیدواریم با افتتاح آن شاهد رضایتمندی آنان باشیم.

نیکخواه با تاکید بر این‌که عملیات اجرایی این پروژه طبق زمانبندی در حال اجراست، تصریح کرد: با تداوم روند اجرایی، این پروژه تا انتهای شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bqgj5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منهای ورزش / ورود مدیرعامل بانک شهر به سرپل‌ذهاب

منهای ورزش / توسعه کارت شهروندی در حوزه حمل و نقل
معاون شعب و توسعه بازار یابی بانک شهر خبر داد: