تاریخ انتشار: 1399/09/25 18:06
کد خبر: 48528

نامگذاری ۲ خیابان در پایتخت به نام ۲ پیشکسوت فوتبال

عضو شورای شهر تهران از نامگذاری ۲ خیابان در پایتخت به نام دو نفر از پیشکسوتان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس خبر داد.
نامگذاری ۲ خیابان در پایتخت به نام ۲ پیشکسوت فوتبال

حجت نظری در حاشیه جلسه شورای شهر تهران درباره نامگذاری دو خیابان در پایتخت به نام دو نفر از پیشکسوتان تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهارداشت: با تصویب اعضای شورای شهر تهران، خیابان روشنایی در منطقه یک شهرداری تهران که در مجاورت منزل زنده‌یاد منصور پورحیدری از بزرگان ملی‌پوش و پیشکسوت باشگاه استقلال قرار دارد، تغییر نام یافت.

وی ادامه داد: همچنین اعضای شورای شهر، با تغییر نام بلوار گلستان در منطقه ۸ شهرداری تهران، به نام زنده‌یاد جعفر کاشانی دیگر ملی‌پوش خوش‌نام و از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس نیز موافقت کردند. دلیل این نامگذاری دلیل قرار گرفتن باشگاه شاهین در این خیابان است که مرحوم کاشانی زحمت های زیادی برای آن متحمل شدند.

نظری از نصب تندیس این دو پیشکسوت نیز خبر داد و گفت: هر دو نام‌گذاری با توافق و تعامل با دو خانواده صورت گرفت و به‌زودی تندیس این دو عزیز نیز در محل دو خیابان نامگذاری شده نصب خواهد شد.

نظری خاطرنشان کرد: از مردم می‌خواهم که اقدامات و مصوبات شورا را به شکل مستقیم از طریق سامانه مصوبات و نیز سامانه طرح‌ها و لوایح که اتفاقا همین سامانه نیز جزو دستاوردهای شورای فعلی است دنبال کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gx6w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا نادری به بازی استقلال و پرسپولیس می رسد؟