تاریخ انتشار: 1402/05/16 01:59
به همسر خود عشق بورزید؛
کد خبر: 46307

روش‌های راضی کردن زن در رابطه جنسی

اینکه مردی احساس کند همسرش از رابطه جنسی به او لذت می برد باعث ایجاد احساس قدرت و مردانگی در وی می شود و بالعکس اگر مردی احساس کند رابطه جنسی برای همسرش لذتی ندارد ، خودش نیز از نظر روحی از این رابطه لذت نبرده و احساس ناتوانی و ضعف می کند و نسبت به مردانگی خود شکاک خواهد شد .
روش‌های راضی کردن زن در رابطه جنسی

اغلب مردان نمی دانند چطور باید همسرشان را راضی به برقراری رابطه جنسی با خود کنند و همسرشان را چطور به ارگاسم برسانند . برای بسیاری از مردان بعد از برقراری رابطه جنسی این سوال در ذهنشان ایجاد می گردد که آیا همسرشان نیز از این رابطه جنسی لذت برده است و یا فقط تظاهر به ارگاسم و لذت بردن نموده است ؟!اگر به عنوان مرد زندگی یک زن می خواهید بدانید چطور باید همسرتان را در رابطه جنسی راضی کنید با ما در این مطلب همراه شوید .

بیشتر بخوانید:یکی از بدترین اخلاق‌های برخی از خانم‌ها در رابطه جنسی

چطور در رابطه جنسی زن ها را راضی کنیم ؟

به همسرتان آرامش بدهید

به یاد داشته باشید که زن ها بر خلاف مردها به صورت فیزیولوژیکی وارد رختخواب نمی شوند بلکه محبت و علاقه به شوهرشان باعث می گردد که به اینکار علاقه مند گردند . مردان برای اینکه رضایت قلبی همسرشان را برای رابطه جنسی بیشتر کنند می بایست عشق و علاقه خود نسبت به همسرشان را با زبان و عمل به او ثابت کنند . مردان موفق کلید صندوقچه دل همسرشان را همیشه در دست دارند و او را به این یقین رسانده اند که همسرشان را برای شخصیت والایش دوست دارند و نه به خاطر نیاز مردانه شان .

به او اجازه بدهید علایقش را با شما در میان بگذارد

برای اینکه همسرتان شما را مردی جذاب بداند لازم است گوشی شنوا و چشمی بینا داشته باشید و به خواسته ها و تمایلاتش توجه نمایید . او را تحریک کنید تا بدون ترس و واهمه از خواسته هایی که در دل دارد با شما سخن بگوید . او را مانند شریکی بدانید که همچون خود شما حق دارد از خشنودی ها و حتی ناخشنودی هایش با شما در دل نماید .

بیشتر بخوانید: اهمیت معاشقه برای زنان در رابطه زناشویی

ac-image-X91586415845mE

انتظاراتتان را با خوش زبانی بیان کنید

مردان ناوارد در ابتدای رابطه جنسی به انتهای آن می رسند . سریع دخول می کنند و به انزال می رسند و می خوابند . تلخی کلام ، عصبانیت ، رفتارهای خام مردانه نه تنها زن ها را نسبت به رابطه جنسی سرد می کنند بلکه باعث می شود تا زن به مرد تمایلی نداشته باشد . اگر زن ها هم در برخی موارد با لجبازی کردن و رفتارهای خام تلاش می کنند تا انتقام بگیرند . برای جلوگیری از این مشکلات بهتر است انتظاراتتان را با خوش زبانی با همسرتان در میان بگذارید اگر چنین رفتار کنید دل او را نرم خواهید کرد که ناگفته هر گونه بخواهید به سازتان می رقصد .

با نوازش اندام زنانه او را آماده کنید

مردان ناوارد بسیار سریع عمل می کنند و همین می تواند زن را نسبت به رابطه سرد نماید . قبل از برقراری رابطه اندام جنسی با علایق جنسی همسرتان آشنا شوید و نقاط حساس جسم وی را شناسایی نمایید . نوازش و تحریک لب ها ، سینه ها ، نوک سینه ها ، گوش ، گردن ، ران ها ، روی شکم و کلیتوریس همسرتان را به عالم لذت ببرید و با بوسیدن لب هایش و چنگ زدن به موهایشان او را برای ورود به رابطه جنسی راضی کنید .

حرف های عاشقانه بزنید

برای اینکه برای همسرتان جذاب باشید لازم است در گوش او محبت و عشق را زمزمه کنید . از اندام زیبای جسم او سخن بگویید و زیبایی هایش را ستایش کنید . به همسرتان بگویید که چقدر دوستش دارید و از اینکه در کنار کسی که دوست دارید هستید چقدر احساس غرور می کنید .

بیشتر بخوانید: علت درد بعد از رابطه جنسی در خانم ها چیست؟

انزال خود را با ارگاسم همسرتان همزمان کنید

سعی کنید وقتی وارد رابطه جنسی شدید زمان انزال خود را با زمان ارگاسم همسرتان یکی کنید . بعضی مردان بعد از انزال خود به کناری رفته و زن را ناشیانه رها می کنند . معمولا مردانی برای زن ها جذاب هستند که بتوانند پا به پای همسرشان پیش رفته و از هیچ تلاشی برای به ارگاسم رساندن آنها دریغ نکنند . بهتر است عجله نکنید و پس از انزال هم همسرتان را در آغوش بگیرید و نوازشش کنید . با حرف های محبت آمیز نیز سلطان قلب و روح او شوید .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djzvd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تعداد دفعات نرمال رابطه جنسی: تحقیقات چه می گوید؟