تاریخ انتشار: 1399/11/10 14:53
کد خبر: 46089

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

این سوال که زنان از مردان چه می خواهند حداقل یکبار در ذهن هر مردی نقش می بندد. در این مقاله از تعدادی زنان سوالات مشترکی را پرسیده ایم . این که مردان درباره ی آنها چه چیزهایی را نمی دانند و اینکه چه چیزی این روزها باعث نگرانی آنها شده است
آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

مردان باید به دنبال جواب این سوالات باشند و درباره ی روحیات درونی زنان اطلاعات کافی داشته باشند تا بتوانند آنها را بهتر بشناسند و مهارت های خود را در زندگی مشترک افزایش دهند.

 

این اشتباه است که مردان بخواهند منتظر بمانند تا یک روزی یک زن به آنها ابراز علاقه کند

خانم ماری 38 ساله مقیم ایالت واشنگتن می گوید : مردان و زنان در چگونگی برقراری ارتباط کاملا با یکدیگر متفاوتند . زنان در  چگونگی برقراری ارتباط و تماس های تلفنی نمی توانند زمان زیادی را منتظر بمانند تا طرف مقابل با آنها تماس بگیرد.اگرتماس های تلفنی از طرف مردان کم باشد باعث می شود تا جذابیت خود را پیش زنان از دست بدهند. اینکه مردان در زمان برقراری ارتباط چه به صورت تلفنی و چه به صورت حضوری چه رفتاری داشته باشند برای زنان بسیار مهم است.

 

زنان به راحتی به کسی اعتماد نمی کنند

خانم مارسی 29 ساله متولد لس آنجلس می گوید : زنان خیلی راحت در کوچه و خیابان با مردم به صحبت می نشینند و خیلی راحت می توانند با یک لبخند به دیگران خود را نزدیک کنند ولی این به این معنا نیست که به راحتی به کسی اعتماد کنند بلکه فقط مهارت زیادی در برقراری ارتباطات لحظه ای دارند.اما مردان در این مورد بسیار ملاحظه کار هستند و حتی برای یک لحظه هم به سختی می توانند باغریبه ها ارتباط برقرار کنند. مردها نباید مدتی را به چشمان یک زن خیره بمانند و بعد ابراز علاقه کنند بلکه بهتر است از قبل دختری را زیر نظر داشته باشند. ولی در زمان یرقراری ارتباط  طوری رفتار کنند که انگار همه چیزکاملا اتفاقی است.

 

مسائلی که مردان باید در مورد همسرشان بدانند

wife-husband01

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند,مسائلی که مردان باید در مورد همسرشان بدانند

اینکه در زمان برقراری رابطه جنسی, تمایلات جنسی مردان از روی حقیقت باشد و یا اینکه فقط یک شهوت باشد برای زنان اهمیت زیادی دارد

از نظر زنان نوع لباس پوشیدن مردان در هنگام برقراری رابطه جنسی تاثیر زیادی برروی آنها خواهد داشت طوری که باید تی شرتها و شلوارهای شیک و زیبایی بپوشید و از پوشیدن لباس های گشاد و زشت خودداری کنید.تشویق و تعریف کردن از زنان هم می تواند در ایجاد روابط تاثیر گذار باشد .93 درصد از آراء نشان داده است که کمک کردن در کارهای خانه و مخصوصا پخت و پز تاثیر بسیار خوبی را روی زنان خواهد گذاشت.

 

این برای زنان بسیار مهم می باشد که مردان دست در حساب و کتاب داشته باشند و حواسشان به تامین مالی آینده خانواده باشد

خانم لیندا 37 ساله از ویرجینیا می گوید : زنان از مردانی که در کار و درآمد شغلی خود ساده هستند متنفرند. از نظر زنان یک مرد ایده ال باید اصطلاحا اهل عمل باشد و در طول روز برای از دست ندادن بیهوده ی زمان برنامه ریزی داشته باشند.

 

زنان در تمامی لحظات به فکر استفاده از زمان برای برقراری ارتباط هستند

مثلا یک روزی را در نظر بگیرید که به یک پارک تفریحی رفته اید. زنان در این شرایط در ابتدا خود را در میان انبوهی از هیجانات پیدا می کنند و در نهایت خیلی سریع به دنبال آن هستند که بتوانند در این میان تمام سهم خود را از لحظات شاد خود با کسی که در کنارش هستند تقسیم کنند و به خانه برگرشته و خود را ریلکس کرده و درباره ی لحظات گذشته صحبت کرده و خیلی سریع دوباره می خواهند به استقلال خود برسند .این روزها زنان استقلال زیادی نسبت به زمانهای قبل دارند و کاملا مستقل هستند.

آنچه که زنان آرزو دارند مردان درباره آنها بدانند

wife-husband02

زنان از یک بصیرت و بینش باطنی برخوردارند طوری که بدون استفاده از زبان و به صورتی کاملا غیر شفاهی می توانند رهنمودهایی را برایتان داشته باشند

زنان از غریزه ی زیادی برخوردار هستند. بنابراین مردان باید بدانند که در مقابل سوالاتی چون : در حال انجام چه کاری هستی ؟ و یا اینکه اگر روزی من در کنارت نبودم چه خواهی کرد؟ حتما جواب درستی دهید و بدانید که اگر راستش را بگویید و باعث ناراحتی طرف مقابل شوید  بهتر از آن است که به او دروغ بگویید و او این دروغ را بفهمد. اگر فقط یکبار بفهمد که او را گول زده و یا به او دروغ گفته اید شاید دیگر تا آخر عمر نتواند به شما اعتماد کند.

هیچ زنی به عنوان یک همسر نمی خواهد که مانند یک مادر رفتار کند

مردان بعد از ازدواج نباید از همسرشان توقع داشته باشند که مانند یک مادر با آنها رفتار شود. زنان می دانند که اختلاف زیادی بین احترامی که یک مرد به همسر خود و مادر خود می گذارد وجود دارد. نوع دوست داشتن و مدل عشق ورزیدن به مادر و همسر کاملا با یکدیگر متفاوت است و مردان باید به این نکته خیلی اهمیت دهند.

 

به مشکلات و مسائلی که همسرتان برایتان بازگو می کند اهمیت دهید

به موارد ریز هم توجه کنید چرا که هر چه بیشتر به مسائل آنها اهمیت دهید از جذابیت بیشتری در برابر آنها برخوردار خواهید بود. بدانید که نوشیدنی مورد علاقه و یا گل مورد علاقه ی همسرتان چه می باشد. همیشه به یاد داشته باشید که در اولین ملاقات چه لباسی به تن داشته است. زنان باید مطمئن باشند که آنها یک شخصیت منحصر به فرد در برابر شما هستند.

زنان برای رویارویی با هر مساله ای نیاز به آمادگی دارند

خانم تریش 28 ساله از ویرگینیا می گوید : زنان برای پایان دادن به یک ارتباط هرچند ارتباطی کوتاه به کندی عمل می کنند.حال با این روحیه ای که زنان دارند هنگامی که مردان تصمیم دارند که یک مطلبی را به پایان رسانند که باعث ناراحتی زن شود باید به این نکته توجه کنند که حتما قبل از بیان مساله با تواضع و مهربانی کل مساله را تجریه و تفکیک کند و به این ترتیب بتوانند آمادگی کامل را برای زن در رویارویی با مساله ایجاد کنند.

امیدوارم در این مقاله هرچند کوتاه توانسته باشیم به مردان عزیز بگوییم که زنان از آنها چه می خواهند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qeq6p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ماجرای عجیب برکناری منصوریان در هواپیما!