تاریخ انتشار: 1400/06/12 15:14
کد خبر: 34047

لباس جنیفر لوپز سوژه نامزد رونالدو شد!+عکس

جورجینا رودریگز نامزد رونالدو با انتشار تصویری از جنیفر لوپز در فشن شوی دولچه گابانا در حالیکه اتیکت لباسش آویزان بود، به او تیکه انداخت.
لباس جنیفر لوپز سوژه نامزد رونالدو شد!+عکس

 جنیفر لوپز با استایلش در فشن شو بزرگ Dolce & Gabbana در ونیز حسابی درخشید اما در تعدادی از عکسهای منتشر شده از او تگ لباسش که جدا نشده مشخص شده است و همین حسابی باعث وایرال شدن و واکشنهای زیادی به این عکسها شده است!

جورجینا رودریگز مدل و همسر ۲۷ ساله کریستیانو رونالدو که سال گذشته در فستیوال فیلم ونیز فراموش کرده بود اتیکت لباسش را جدا کند و سوژه عکاسان شده بود حالا با منتشر کردن عکسی از خودش در آن مراسم درکنار عکسی از جنیفر لوپز در فشن شو روز گذشته دولچه گابانا در ونیز به این اتفاق واکنش نشان داده و به شوخی نوشته: مد ونیز/ جنیفر لوپز روز گذشته در فشن شو دولچه گابانا فراموش کرده بود تا اتیکت لباسش را جدا کند.

jeniferlopez-vaghtesobh-1

دولچه و گابانا به خاطر طراحی‌های منحصر به فرد و تیپ خاص خود مشهور هستند. مجموعه‌های آن‌ها بازتابی از رسوم کشور ایتالیا با الهام از دهه ۶۰ میلادی است. سبک مدیترانه­‌ای دولچه و گابانا چارچوبی سختگیرانه نداشته است و با الهام از دنیایی خیالی به طراحی ها‌ی جدید و خاص دست پیدا می‌­کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zkzka

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



فرزند چهارم کریس رونالدو در راه است