تاریخ انتشار: 1400/06/14 14:21
کد خبر: 33954

درخواست بازگشت به ایران کار دست مجری “من و تو” داد!

روزنامه کیهان در خبری مدعی شد که امید خلیلی تجریشی ملقب به طغرل مجری شبکه “من‌ و تو” قصد بازگشت به ایران را دارد.
درخواست بازگشت به ایران کار دست مجری “من و تو” داد!

 روزنامه کیهان مدعی شد: یکی از مجریان شبکه ماهواره‌ای من‌وتو در پیام خصوصی دیگری برای دوست خود در استانی غربی، بار دیگر از وی خواست؛ زمینه برگشت او به ایران را فراهم کند!

پیش‌تر امید خلیلی تجریشی ملقب به طغرل خواهان بازگشت به ایران شده بود که به محض اطلاع‌رسانی کیهان از خواسته وی، تلویزیون من‌وتو وی را اخراج کرد!

درباره امید خلیلی بیشتر بدانید:

امید خلیلی تجریشی متولد ۴ فروردین ۱۳۶۲ در دربند تهران می‌باشد. وی مجری شبکه من و تو بود. او با نام طغرل هم در برنامه بفرمایید شام شناخته می‌شود.

اصلیت او تجریشی است و تا ۷ سالگی در آنجا زندگی کرد. در ۱۴ سالگی به خواسته پدرش از ایران خارج شد و به ایتالیا رفت. یک سال و نیم در سوئیس زندگی کرد و بعد به لندن رفت.

در ایران، در سوئیس و در لندن فوتبال باشگاهی در سطح نوجوانان بازی کرد، اما هیچ گاه نتوانست به آرزویش که فوتبالیست حرفه‌ای شدن بود برسد.

پس از آن در رشتهٔ تحصیلی بازیگری و هنرهای نمایشی مشغول فعالیت شد و به دنبال آرزوی دومش که بازیگری بود رفت.

او نمایشنامه‌نویس، دیالوگ‌نویس، شاعر و بازیگر تئاتر است که پس از ۸ سال فعالیت در حوزه‌ی تئاتر، با تلویزیون من و تو آشنا شد.

اجرا در شبکه من و تو

امید خلیلی در شبکه من و تو مجری برنامه‌هایی مانند بفرمایید شام، من و تو پلاس و آفساید و رختکن و شو نوروز ۹۴ من و تو و شعر یادت نره و جواب بوده‌است، اما اکنون بدلیل مسائل شخصی که به گفته وی تمایل به بیان آنها ندارد از شبکه من و تو جدا شده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be9d8

آخرین اخبار