تاریخ انتشار: 1400/06/25 11:17
کد خبر: 33387

عکس/ سحر قریشی عجیب به مادر جوانش شبیه است!

عکس جالبی از سحر قریشی در کنار مادرش منتشر شده است.
عکس/ سحر قریشی عجیب به مادر جوانش شبیه است!

در این عکس سحر قریشی در حالی در کنار مادر جوانش است که شباهت زیاد آن‌ها به هم جلب توجه می‌کند.

سحر قریشی به مادر جوانش شبیه است.

سحرقریشی

آیا ممنوع التصویری از سحر قریشی برداشته شده است؟

احمد رنجبر در هفت صبح نوشت: سریال «دادستان» پایان ممنوع‌الکاری سحر قریشی در تلویزیون است. او سال ۸۸ برای نخستین‌بار بازیگری را با سریال «دلنوازان» تجربه کرد و بعد از آن اجازه همکاری با تلویزیون از او سلب شد.

در این مدت کارگردان‌های مختلف بارها برای رفع مشکل قریشی دورخیز کردند، اما در دقیقه ۹۰ تیرشان به سنگ خورد. مسعود ده‌نمکی بالاخره توانست مشکل را حل کند و حالا قریشی یکی از بازیگران سریال جدید یعنی «دادستان» است؛ سریالی که پخش آن مدتی است در شبکه سه شروع شده.

*** مورد اول| ماجرای ممنوع‌الکاری

در سال‌هایی که سحر قریشی ممنوع‌الکار بود، روایت‌های مختلفی درباره این ماجرا به گوش می‌رسید، اما هیچوقت رسما تأیید نشد. کارگردان‌ها بارها برای رفع مشکل این بازیگر تلاش کردند، ولی موفق نشدند.

بارها نام سریال‌هایی به میان آمد که قرار بود قریشی در آن‌ها بازی کند. «بچه‌های نسبتا بد»، «آوای باران» و «دختران حوا» از جمله سریال‌هایی است که حتی خبر حضور قریشی در آن‌ها رسانه‌ای شد. بااین‌حال در مرحله پیش‌تولید، مدیران مانع از شکل‌گیری همکاری او می‌شدند. «واقعا نمی‌دانم کجا باید چیزی به کسی می‌گفتم و نگفتم یا در جایی کسی را نشناخته‌ام یا… که من را کنار گذاشتند».

قریشی سال ۹۵ در گفت‌وگو با هفت صبح تعریف کرد که خودش هم دلیل را نمی‌داند: «وقتی عرف جامعه ما مشخص است، اما ممیزی‌های تلویزیون از این عرف پای خودشان را فراتر می‌گذارند و مثلا می‌گویند این خانم صلاح نیست در تلویزیون باشد چه باید کرد؟ وقتی می‌بینم هیچ‌کس دلیل ممنوع‌الکاری من را نگفته و به من جوابی نمی‌دهند، در نهایت به این جواب‌های کاملا شخصی می‌رسم.»

*** مورد دوم| چرا ده‌نمکی؟

در شرایطی که به نظر می‌رسید مشکل سحر قریشی پابرجاست، یکباره خبر رسید او در سریال «دادستان» مسعود ده‌نمکی بازی کرده. همان‌طور که به طور رسمی دلیل ممنوع‌الکاری این بازیگر بیان نشد، کسی هم توضیح نداد که چرا این ممنوعیت از بین رفته.

حالا این سوال پیش می‌آید که آیا مسعود ده‌نمکی از وجاهت خود پیش مدیران بهره برده؟ چرا او توانست و دیگران نه؟ قریشی و ده‌نمکی پیش از این در فیلم «رسوایی ۲» تجربه همکاری داشتند و حالا «دادستان» دومین تجربه همکاری مشترک آن‌هاست.

*** مورد سوم| این‌همه هیاهو برای چه بود؟

سحر قریشی از چندی پیش با سریال «دادستان» به تلویزیون بازگشت. او یکی از نقش‌های سریال را برعهده دارد، اما آن‌قدر پررنگ و ویژه نیست که برایش دستاوردی مهم به همراه بیاورد. این نقش در ادامه فیلم‌های پرتعدادی است که قریشی بازی کرده و فقط معدودی از آن‌ها موفق بوده‌اند.

فارغ از ارزش‌گذاری درباره این نقش، آنچه ذهن را قلقلک می‌دهد این است که این‌همه حساسیت برای چه بود؟ آیا اگر قریشی پیش‌تر مجوز بازی در سریال را به دست می‌آورد چه اتفاقی رخ می‌داد؟ این سوال‌ها وقتی پررنگ می‌شوند که زمزمه‌هایی درباره نقطه دید شخصی برخی مدیران در ماجرای ممنوع‌الکاری قریشی به گوش می‌رسد.

*** مورد چهارم| این مجوز دائمی است؟

حتی اگر به کیفیت بازی سحر قریشی نقد وارد باشد، دلیل نمی‌شود او را حائز ممنوع‌الکاری بدانیم. بااین‌حال همچنان سوال‌های دیگری ناظر به آینده حرفه‌ای قریشی وجود دارد؛ اینکه آیا مجوز حضور او در تلویزیون موقت است و محدود به «دادستان» و همکاری با مسعود ده‌نمکی می‌شود؟ آیا سحر قریشی بعد از این می‌تواند به فعالیتش در سریال‌های تلویزیونی ادامه دهد؟

*** مورد پنجم| ماجرای یک دلخوری

سحر قریشی در روزهای ممنوع‌الکاری به‌شدت از مسئولان تلویزیون دلخور بود. او در چند گفت‌وگو این دلخوری را به زبان آورد. قریشی سال ۹۵ هم مصاحبه‌ای با هفت صبح انجام داد و گفت با شرایط ایجادشده حاضر نیست دیگر به تلویزیون برگردد. از آن مصاحبه چهار سال گذشته و طبعا شرایط فرق کرده است.

قریشی آن زمان به یک نکته ظریف هم اشاره کرده بود: «تلویزیون خودش، من را به عنوان بازیگر به جامعه معرفی کرد، به من پروبال داد و از دست آقای ضرغامی بابت نقشم جایزه گرفتم، اما حالا به نحوی که فقط می‌شود نام آن را خودزنی گذاشت، من را از تلویزیون می‌رانند.»

سحر قریشی اولین و آخرین نفری نیست که در تلویزیون به شهرت می‌رسد و بعد از مدتی اجازه همکاری از او سلب می‌شود. قریشی بااین‌حال گفته بود: «در شرایط موجود، تلویزیون واقعا به سحر قریشی‌ها احتیاج دارد.» داستان قریشی بعد از «دادستان» در تلویزیون چگونه رقم خواهد خورد؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ozmoq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تیکه انداختن خداداد عزیزی به سحر قریشی