//
کدخبر: ۳۳۸۴۵۴ //
ریحانه پارسا

تیپ وقیحانه ریحانه پارسا در ترکیه / خجالتی هم خوب چیزی است + عکس شرم آور

تصویری خجالت آور از پوشش نامناسب ریحانه پارسا در ترکیه !!!

تیپ وقیحانه ریحانه پارسا در ترکیه / خجالتی هم خوب چیزی است + عکس شرم آور
به گزارش فرتاک نیوز،

ریحانه پارسا بازیگر سینما و تلوزیون بود ریحانه پارسا به ترکیه ماجرت کرد ریحانه پارسا حواشی زیادی  در فضای مجازی دارد ریحانه پارسا با سریال پدر به شهرت رسید. ریحانه پارسا از ایران مهاجرت کرد و دست به کار های شوک آوری زد.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا و کار های عجیب او برای مخاطبان طبیعی شده است ، اما برهنه شدن ریحانه پارسا و منتشر کردن عکس هایش اقدام نامتعارفی است که بازیگران و چهره های اروپایی نیز دست به همچین کارهایی نرده اند.

ریحانه پارسا

بازگشت دوباره ریحانه پارسا به سینمای ایران

این روزها با اکران فیلم سینمایی گشت 3 که ریحانه پارسا قبل از خروجش از ایران بازی کرده بود حاشیه های او دوباره زنده شده اند و مردم او را در سینمای ایران می بینند.

داستان حاشیه های فیلم گشت سه چه بود ؟ ریحانه پارسا قبل از خروجش از ایران در فیلم پر فروش گشت ارشاد ٣ بازی کرده بود که پیشبینی می شد با اکرانش رکورد فروش سال اخیر را جابه جا کند ولی با مهاجرت و برهنه شدن خود باعث توقیف این فیلم شده است.

مسئولان این فیلم در حال رایزنی با مقامات برای مجوز اکران آن هستند و به نظر می رسد احتمال دارد این فیلم به زودی اکران شود. سهیلی در حالی خبر اکران فیلم جدیدش را اعلام می کند که همین چند روز پیش مرتضی شایسته، تهیه کننده پرکار سینما و دبیر شورای صنفی نمایش از تعیین تکلیف فیلمی خبر داده بود که به خاطر بازی ریحانه پارسا دچار حاشیه شده و در آستانه توقیف قرار دارد.

بر اساس این خبر؛ خبرگزاری های هنری از قول شایسته نقل کرده بودند که «قرار است جلسه ای در تهران تشکیل تا مشخص شود با توجه به بازی ریحانه پارسا، سلبریتی تازه مهاجرت کرده ساکن ترکیه در فیلم «گشت ارشاد ٣»، آیا جدیدترین فیلم سعید سهیلی مجوز نمایش خواهد گرفت یا نه؟» پرسشی که با توجه به استوری اخیر سعید سهیلی به نظر می رسد که به پاسخ خود دست یافته و فرجام سومین فیلم از مجموعه کمدی «گشت ارشاد» مشخص شده است.

ریحانه پارسا و حرف های عجیبش

مدتی است که او فاز جدید گرفته و حرف های عجیب و غریبی می زند که خود را شخصی پیچیده نشان دهد. ریحانه پارسا بازیگر زن جنجالی مهاجرت کرده از ایران همیشه به نیروی مخفی که به او کمک می کند و حواسش به او هست صحبت می کند ولی هیچوقت صراحتا نگفته که منظورش خداوند است.

ریحانه پارسا

اراده همان فرستنده از سوی اوست،اراده بر خود همان سخن اوست... ریحانه پارسا از خانواده اش خیلی دلتنگ برادر کوچکش است و همیشه ابراز دلتنگی شدید برای او می کند ولی ظاهرا خانواده اش تمایلی برای پیوستن به او در ترکیه ندارند. ریحانه پارسا اخیرا اعلام کرده که از رفتن به این راه پشیمان است و به آخر خط رسیده و امیدی به زندگی ندارد. شاید یکی از دلایل اصلی این صحبت ها شکست در جذب فالوور و کسب درآمد از ایرانی هاست. او می گوید که دیگر امیدی به زندگی ندارد و باخته است و به آرزوهایی که داشته نتوانسته برسد. البته او ابتدای لایو اینستاگرامی خود به نقد حرکت هنرستان سوره و تعطیل کردن برخی رشته های نمایشی برای دختران پرداخت و دوباره اتهاماتی را به کارگردان مشهور و جنجالی زد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: رکنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۸۴۵۴ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    خاک به سربدبختش کنن....
    این چرایهو یی اینجوری شد؟

  • ناشناس

    ریحانه جون عاشقتم

  • ح ب

    ریحانه جان محکم باش بد روزگاری شده مواظب خودت باش

  • یه بنده خدا

    هی روزگار.. ریحانه تو که داشتی زندگی عادی خودت را میکردی چرا یهو اینطوری شدی

  • ناشناس

    خاک......

  • ناشناس

    من بارو نمی کنم

  • ناشناس

    چه لزومی داره ریحانه پارسا که بازیگر مشهوری نیست عکسش تو اینترنت باشه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان