تاریخ انتشار: 1401/01/01 20:09
کد خبر: 24350

تفاوت‌های روابط جنسی بین زن و مرد

در رابطه جنسی بین زن و مرد تفاوت های مهمی وجود دارد که بایستی به آن‌ها توجه کرد
تفاوت‌های روابط جنسی بین زن و مرد

منهای ورزش/ نخستین راه حل اصلی برای اینکه خانم‌ها به اوج لذّت و ارضاء برسند، این است که از مرد بخواهد، آهسته‌تر مراحل رابطه جنسی را پیش ببرد.

دراین بین خود زن نیز می‌تواند با دخالت خود، روال رابه نفع خود آرام تر کند.

می‌توانید خود، کنترل اوضاع را بدست بگیرید. جالب است بدانید که اکثر مردها این حالت را بیشتر دوست دارند و جذابیت بیشتری برای آن‌ها خواهد داشت.البته خود زن می‌تواند آن روش و حالتی که دوست دارد و بیشتر از ان لذّت می‌برد را از همسر خود تقاضای کند.

دقیقاً این موضوع را بگویید که اگر وی سریع و خیلی زود زمان ارتباط جنسی را تمام کند و خود، تنها به درجه‌ی انزال برسد، شما لذّتی نخواهید برد. البته لازم به ذکر است که به رغم آگاهی کم بیشتر مردها درباره‌ی چگونگی و زمان ارضاء خانم ها، خود انها حقیقتاً مایلند که زن نیز ارضاء شود و هم چون خود، نهایت لذّت را از این رابطه ببرد.

اگر روش رابطه جنسی همسرتان با سرعت، خشن و دردآور است، از او با کلماتی محبت آمیز و عاشقانه بخواهید که آرامتر پیش رود تا شما هم ارضاء شوید.

شما نیز می‌توانید همسرتان را دراین راه همراهی کنید، با تحریک اندام تناسلی در حین عمل دخول، زمان رسیدن به ارضاء را کمتر کنید، از همسرتان انتظار نداشته باشید که در حین دخول این کار را برای شما انجام دهد، چرا که او تمرکزش را در ارضای خود گذاشته است.

طبق آمار در 20 تا 30 درصد مردها، بدلیل عدم کنترل و درنتیجه انزال زودرس، ناخواسته مجبورند که شما را در همان حالت ودر حین رسیدن به اوج ارضاء، رها کنند، که خود عاملیست ویران کننده در روابط زناشویی و البته که خود مردها نیز از این حالت ناراضی و ناراحت هستند.

اختلالات جسمی و روحی، یکی از دلایل انزال زودرس در مردهاست. مردهایی که تجربه‌ی کمی در روابط جنسی دارند، بدلیل هیجانات و شهوت بیش از حدّ دچار این حالت می‌شوند. استرس، نگرانی، افسردگی، و … نیز خود، میتوانند عواملی مهم در اختلال در عملکرد رابطه زناشویی و انزال زودرس باشند. خانم‌ها باید بدانند که اگر در حین عمل رابطه جنسی باوجود اینکه از همسرتان خواسته اید آرامتر مراحل را پیش ببرد، با انزال زودرس ودر نتیجه عدم ارضای خود روبه‌رو شدند، عصبی نشوید و او را محکوم نکنید، بهتر است به دنبال عامل روحی یا جسمی در او باشید، چرا که باور کنید، برای مرد هیچ چیزی بدتر از این نیست که نتواند معشوقه و طرف مقابل خودرا ارضاء کند.

به جای غر زدن و محکوم کردن، از پیش از زمان ارتباط جنسی، با سخنان عاشقانه و تسکین دهنده در مورد رابطه‌ی مستحکم و رویایی خود صحبت کنید و ذهن و روح او را آرام کنید، صحبت و بحث در مورد مشکل اصلی «زودانزالی» در مواقعی که زود انزالی مرد شما منشاء روحی، استرس، … داشته باشد اوضاع را بدتر می کند.

در مقابل خیلی از مردها نیز با تکنیکی خاص، می‌توانند طرف خود رابه اوج لذّت جنسی و درجه‌ی ارضاء برسانند، بطوری که در حین عمل دخول، 20 تا 30 ثانیه دست از ان می کشند، نفسی عمیق می‌کشند و دوباره شروع می کنند، شاید این عمل برای مرد کمی ناخوشایند باشند، امّا کمک شایان توجّهی در کنترل انزال زودرس در آنهاست.

با این کار شما نیز فرصت دارید که بخود برسید و بر ارضاء و دستیابی به اوج لذّت خود در حین مراحل دست یابید.در یک مطالعه در اروپا بعد از نظرخواهی از عده زیادی از زن‌ها لیستی از مواردی که آن‌ها بعد از رابطه جنسی و ارگاسم دوست دارند برایشان انجام شود، تهیه شده است.

باید توجه داشت که گروههای مختلف خانم‌ها تمایلات متفاوتی داشته و حتی ممکن است چیزهای موردعلاقه عده‌ای دراین فهرست وجود نداشته باشد، به عبارت دیگر موارد زیرقابل تعمیم به کل جامعه زنان نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qngv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیا از فواید رابطه جنسی خبر دارید؟