تاریخ انتشار: 1401/01/02 00:12
رابطه جنسی
کد خبر: 24342

یادگیری20 روش نوازش کردن برای رابطه جنسی مناسب

بیست روش نوازش کردن جدید یاد بگیرید.
یادگیری20 روش نوازش کردن برای رابطه جنسی مناسب

منهای ورزش/ تفاوت بین یک ماساژ حرفه‌ای و نوازش پشت توسط شوهر وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم داده‌اید باید مشخص باشد. همچنین مرد باید بداند چطور ناحیه تناسلی زن رابا علم و قصد تحریک کند. باید جزء به جزء اندام تناسلی او را بشناسد و چون در طی تحریک اندام جنسی زن تغییر می کند، باید این تغییرها را هم بشناسد: رنگ، انقباضات، بافت، خیس شدن، …

باید بتوانید ۲۰ روش مختلف برای لمس کردن همسرتان بلد باشید. دو مورد از بهترین آنها فشار و مالش و ترکیبی از هردو است.

ازآنجاکه ۱۹ مورد از تماس‌هایی که بلد هستید ممکن است دریک شب خاص روی او اثر نکند، حال به هر دلیلی، عادت ماهیانه، خستگی، نفخ و از این قبیل، این همسرتان است که باید راهنمایی‌تان کند که کدام تماس خوب است و کدام نیست.

از او بخواهید که از ۱ تا ۵ به هر تماس شما امتیاز بدهد تا بفهمید که کدام تماس واقعاً برای او لذت‌بخش است و باید تکرارش کنید و کدام تماس در او تاثیری ندارد و نباید دیگر امتحانش کنید. تقصیر شما نیست اگر فقط از یک حرکت خوشش آمد و خواست آن را پشت هم تکرار کنید. اوست که باید انتخاب کند. اما اگر فقط یکی دو روش را بلد باشید و بخواهید که همه ی چیز را خیلی تند پیش ببرید، آنوقت تقصیر خودتان است.

تشویقش کنید که اولویت‌هایش رابه شما بگوید. فکر نکنید که خودتان می دانید چه باید بکنید. اگر راهنمایی‌تان میکند ناراحت نشوید. اگر روش‌های‌ زیادی بلد باشید می‌توانید مطمئن گردید که در هر شرایطی هم که باشد راهی برای لذت دادن به او پیدا خواهید کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rayzz

آخرین اخبار