تاریخ انتشار: 1401/01/02 01:22
رابطه جنسی
کد خبر: 24340

در رابطه جنسی؛روش‌ها، سبک‌ها و خیال‌پردازی‌های‌ جدید را امتحان کنید

در نیمه راه، روش‌ها، سبک‌ها و خیال‌پردازی‌های‌ جدید را امتحان کنید.
در رابطه جنسی؛روش‌ها، سبک‌ها و خیال‌پردازی‌های‌ جدید را امتحان کنید

منهای ورزش؛ اگر عاشق رابطه جنسی باشید، احتمالاً فانتزی‌های‌ زیادی برای جالب‌تر و داغ‌تر کردن رابطه جنسی در ذهن دارید اما ممکن است از طرف همسرتان مورد استقبال قرار نگرفته باشند.بهترین زمان برای پیشنهاد دادن یک چیز جدید، موقعی که پشت خودرو به خانه برمی‌گردید نیست، بلکه بعد از وقتی است که تحریک شده است. در ان زمان خجالتش کمتر شده است، جلو ابراز احساسات خودرا نمیگیرد و از پیشنهادتان استقبال خواهد کرد.

اما دقت کنید که بعد از امتحان کردن ان نگویید، «مطمئن بودم که خوشت می آید»؛ درعوض به او خاطرجمعی بدهید و بگویید، «دیشب واقعاً عالی بود». بقیه جزئیات را بگذارید برای بار بعدی که تا نیمه راه با او پیش رفته باشید. به دلایل نامعلومی در مواقع عادی خانم‌ها از حرف زدن درمورد این مسائل شرم دارند بهمین دلیل بهتر است حرف زدن دراین مورد را بگذارید برای وقتی که تحریک شده باشد.

خانم ها طبق معمولً ترمز رابطه‌جنسی هستند نه موتور ان. در اکثر موارد بااینکه از امتحان کردن روش‌های‌ جدید در رابطه‌جنسی بدشان نمی آید  اما تصور می کنند که موجب انحراف شما از اصول می شود.

باید به او درمورد مرزبندی‌های‌ خودتان خاطرجمعی دهید. اگر دوست دارید با او درمورد تخیلاتتان حرف بزنید، به او خاطرنشان کنید که انها همیشه در حد همان تخیل باقی میمانند و هیچ وقت انجامشان نخواهید داد.

اگر می دانید که بعضی از تخیلاتتان هیچ وقت مورد پذیرش او نخواهد بود، به او ثابت کنید که می‌شناسیدش و با احترام به او انها را فقط در حد خیال نگه خواهید داد. و سعی نکنید وقتی تحریک شده است پایتان را فراتر بگذارید زیرا همه ی اعتماد او را از دست خواهید داد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p5zy6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منهای ورزش| حواسپرتی در رابطه جنسی ممنوع!

نکات مهم رابطه جنسی مخصوص خانم‌ها
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی