تاریخ انتشار: 1401/09/10 21:26
الهه حصاری
کد خبر: 13430

عکس متفاوت “الهه حصاری” در مکانی عجیب و غریب/ تصویر

الهه حصاری تصویری سیاه سفید را از خود در مکانی عجیب به اشتراک گذاشت.
عکس متفاوت “الهه حصاری” در مکانی عجیب و غریب/ تصویر

منهای ورزش؛  الهه حصاری بازیگر مطرح و سرشناس ایرانی در اینستاگرامش عکسی متفاوت را از خود در مکانی خاص با استایلی جذاب منتشر کرد.

 

عکس کتفاوت "الهه حصاری" در مکانی عجیب و غریب/ تصویر

بازی قابل قبول الهه حصاری در زخم کاری

نقش آفرینی الهه حصاری در سریال زخم کاری شایسته تشویق و توجه است. او توانست با این سریال رویه تازه‌ای را از بازیگری‌اش ارائه دهد.

الهه حصاری بیش از یک دهه و نیم در سینما و تلویزیون فعالیت داشته و حالا به نظر می‌رسد به جایگاه ویژه خود دست یافته است. از آثار مهم او پیش از سریال زخم کاری می‌توان به قاعده تصادف و سریال ممنوعه اشاره کرد.

او حالا با نقش کیمیا در سریال زخم کاری، طبقه بازیگری‌اش را عوض کرده است. نقشی که درگیر ممیزی‌های فراوان شد و به خاطر پیچیدگی‌های فراوانش می‌تواند چالش بزرگی برای هر بازیگری باشد.

به این نکته باید توجه کنیم که حصاری در اغلب صحنه‌ها با جواد عزتی هم‌بازی است؛ بازیگر بزرگی که یکی از بهترین نقش‌های خودش را در زخم کاری ایفا می‌کند.

در یک سکانس از قسمت سیزدهم سریال، حصاری معصومیت و اغواگری توامان و نگاه‌های خیره‌اش را زیر هجوم ترس و خفقان نگاه داشته است. زیرکی این کاراکتر و استفاده از کلمه‌ها برای بخشش و اشکی که در انت‌ها می‌ریزد ما را هر آن آماده این می‌کند که منتظر رویدادی دل‌خراش باشیم.

رویدادی که محقق نمی‌شود. هنر حصاری تلفیق توامان باورپذیری این‌عدم تحقق و پیش‌بینی‌پذیری رویدادی خطرناک از طریق زبان بدن و نگاه‌های ملتمسش است. او به‌سان یک طعمه شکار با هوش زنانه‌اش از یک پیچ سخت جان به درمی‌برد.

دو قسمت تا فرجام این کاراکتر باقی‌مانده؛ آیا او معصوم است و یا بخشی از یک بازی فریب و خیانت؟ هر چه باشد، الهه حصاری شایسته تشویق و توجه است. او توانست با این سریال رویه تازه‌ای را از بازیگری‌اش ارائه دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4blnv2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عکس متفاوت “الهه حصاری” در مکانی عجیب و غریب/ تصویر
الهه حصاری