تاریخ انتشار: 1401/11/10 02:49
کد خبر: 11236

یک شرکت سرمایه‌‌گذار قطری خواهان خرید سهام لیورپول/ مدیرعامل و یکی از سهامداران اصلی این شرکت، ایرانی الاصل است

یک شرکت سرمایه گذاری قطری خواهان خرید سهام باشگاه لیورپول شد.
یک شرکت سرمایه‌‌گذار قطری خواهان خرید سهام لیورپول/ مدیرعامل و یکی از سهامداران اصلی این شرکت، ایرانی الاصل است

بحث فروش سهام باشگاه لیورپول مدتی است که بر سر زبانها افتاده و هر روز صحبت از خریداران جدیدی از کشورهای مختلف می‌ باشد و معلوم نیست در نهایت چه شخص یا گروهی می‌تواند این باشگاه بزرگ و پرطرفدار را تصاحب کند.

گروه FSG مالکان آمریکایی باشگاه برای فروش لیورپول خواهان رقم هنگفت ۳.۵ میلیارد پوند شده‌اند، رقمی که از عهده کم‌تر شخص یا گروهی بر خواهد آمد و تنها خریداران واقعی می‌توانند وارد این رقابت داغ و جذاب شوند.

البته این گونه به نظر می رسد که مالکان لیورپول قصد ندارند تمامی سهام این باشگاه را واگذار نمایند، بلکه هدف آنها اضافه شدن سهامداران جدید و احتمالا تزریق پول بیشتر به حساب باشگاه می باشد، اگرچه در صورت رسیدن پیشنهادات مناسب، امکان فروش تمام سهام باشگاه نیز از سوی این گروه وجود دارد.

در آخرین خبرها از لیست خریداران لیورپول، شاهد حضور یک شرکت سرمایه‌گذار معتبر قطری هستیم که قصد دارد تمامی سهام  این باشگاه را خریداری نماید.

این شرکت سرمایه گذار قطری، رقمی معادل 6میلیارد یورو برای خرید کامل سهام لیورپول پیشنهاد داده است و قصد دارد در راستای توسعه فعالیت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه فوتبال ورود کند که در نوع خود می‌تواند قابل توجه باشد.

اما مهم‌ترین نکته این ماجرا برای ایرانیان در آن جایی نهفته است که بدانیم مدیرعامل و یکی از سهامداران اصلی این شرکت قطری یک  جوان ایرانی الاصل می‌باشد و باید دید و به انتظار نشست که سهام این باشگاه به این شرکت قطری خواهد رسید یا پیشنهادات بهتری به مالکان آمریکایی لیورپول داده خواهد شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lb6r4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علاقه لیورپول به وینگر یووه: وقت جدایی است فدریکو