تاریخ انتشار: 1402/02/14 02:41
کد خبر: 9625

بهترین رفتار پس از رابطه جنسی و زناشویی با همسر

انجام برخی از کارها بعد از رابطه زناشویی الزامی است و بخشی از سلامت جنسی محسوب میشود از اینرو در ادامه برخی از این کارها را مرور میکنیم.
بهترین رفتار پس از رابطه جنسی و زناشویی با همسر
 یکی از دلایل اصلی سردی روابط زناشویی نداشتن آگاهی کافی از رفتاری است که هر دو طرف باید بعد از این رابطه مهم داشته باشند . اشتباه برخی از زوجین رابطه زناشویی را بعد از ارگاسم پایان یافته می دانند و تقریبا دیگر تماسی به آن شکل با هم ندارند در حالیکه طبق گفته کارشناسان بعد از رابطه جنسی ارتباط هنوز ادامه دارد اما به شکلی که باید در مسیر مثبت به پایان رساند تا از کاهش میل و علاقه آنها جلوگیری شود.
 
تمام زن و شوهرها باید بدانند که رابطه زناشویی بخش مهمی از زندگی است و تا حد ممکن اطلاعات کافی در این زمینه کسب کنند و بدانند قبل و بعد از رابطه چه کارهایی را باید انجام دهند. در این بخش مواردی مهم را که زن و مرد بعد از رابطه زناشویی باید انجام دهند خواهیم گفت.

تغییراتی که بعد از رابطه زناشویی در زن و مرد رخ می دهد

بهترین رفتار پس از رابطه جنسی و زناشویی با همسر


بعد از ارضای جنسی، بدن مردان مدت زمان زیادی لازم دارد تا مجددا برانگیخته شود درحالی که زنان اینطور نیستند و فرونشینی جنسی در زنان در مقایسه با مردان تدریجی بوده و حتی ممکن است بعد از ارگاسم، در مرحله نوزاش بعد از رابطه ارگاسم دیگری را تجربه کنند پس خانم ها باید بدانند که مردان پس از ارضا، امکان دارد که احساس خستگی کرده که این کاملا امری طبیعی است و با نوازش، در آغوش کشیدن و گاهی لمس و ماساژ با رضایت می توان این مرحله را پشت سر گذاشت.

رفتارهایی که بعد از رابطه زناشویی باید و نباید انجام دهید

بهترین رفتار پس از رابطه جنسی و زناشویی با همسر

  • اکثر زنان از این مسئله که همسرشان بعد از ارضای جنسی به سرعت به حمام می روند تا برای تماشای تلویزیون از اتاق خواب خارج می شوند شکایت دارند ، البته حق دارند چون این رفتار مردان اصلا مناسب نیست و موجب ناراحتی همسرشان می شود و بدون آنکه متوجه باشند موجب ناراحتی او شده اند.
  • بی تفاوت خوابیدن بعد از رابطه به هیچ وجه ؛ به همسر خود پشت کرده و نخوابید چراکه اگر چنین رفتاری انجام دهید فاز فرونشینی به تنهایی سپری می شود که مسلما بر رضایت زوج تاثیر منفی دارد.
  • بعضی از زوجین پس از برقراری رابطه جنسی، سریع به خواب می روند اما بهتر است پس از آن کمی همسرتان را نوازش کنید تا به عشق واقعی شما پی ببرد. به چشمان او نگاه کنید و او را آرام در در آغوش بگیرید. این لحظات بهترین زمان برای نشان دادن عشق و مکالمه های عاشقانه است پس هرگز آن را از دست ندهید ؛ باید بدانید که نوازش و لمس عاشقانه به رضایت بیشتر جنسی کمک می کند .
  • تشکر اهمیت دارد ؛ برخلاف آنچه برخی از مردان تصور می کنند و باور دارند که چنین رفتاری مناسب شخصیت آنها نیست باید بگوییم که زنان به این مسئله اهمیت زیادی می دهند و برایشان مهم است که همسرشان ارزش دادن به آنها را در هر شرایط به زبان بیاورد نه در دورن خود نگاه دارد.
  • در صورتی که رابطه جنسی خوبی داشته اید درباره آنچه این رابطه را خوب کرده، تا هنوز در ذهن تان تازه است به همسرتان بگویید که لمس یا حرکت خاصی را از طرف او بیشتر دوست داشتید ؛ باید بدانید که الان بهترین زمان برای صحبت کردن درباره این موضوع است و درصورتی که زمان بگذرد دیگر حرف زدن درباره اش خوشایند نیست.

کارهایی که بعد از رابطه زناشویی برای سلامت و بهداشت باید انجام دهید

بهترین رفتار پس از رابطه جنسی و زناشویی با همسر


دستشویی بروید اما نه خیلی زود!

احتمالا شنیده اید که مراجعه به دستشویی بلافاصله بعد از رابطه جنسی می تواند به پیشگیری از ابتلا به عفونت ادراری کمک کند ولی دفع ادرار فوری به عنوان یک عامل محافظت کننده قوی، یک باور اشتباه است پس اگر بلافاصله بعد از رابطه جنسی نیازی به دفع ادرار ندارید، لازم نیست خیلی فوری خودتان را به دستشویی برسانید بلکه می توانید تا زمانی که نیازش را احساس می کنید صبر کنید، که این زمان می تواند 20 دقیقه یا حتی یک ساعت بعد باشد.

دوش آب گرم فراموش نشود :
بعد از نزدیکی دوش گرفتن عالی است مخصوصا اگردوش اب گرم باشد به همین خاطربعد از نزدیکی یک دوش آب گرم تمام الودگی ها را ازبین میبرد.
 

آب بنوشید :

بهترین رفتار پس از رابطه جنسی و زناشویی با همسر


همانطور که هنگام ورزش نیازبه رطوبت دارید د رنزدیکی هم رطوبت لازم است خشکی روی کل بدن تاثیر میگذارد پس اگردهانتان خشک می شود حتما آب نوشیدتا ادرار کنیدومیکروبهاخارج شود.
دستمال های مرطوب حاوی مواد شیمیایی و بودار هستند که می توانند به اندام تناسلی آسیب بزنند در مواقعی که به دستمال نیاز دارید برای پاک کردن خود مقداری آب گرم سرکه را ترکیب و دستمال را به آن آغشته و خود را با ان پاک کنید.

بعد از رابطه زناشویی بهتر است چه بخوریم؟

آجیل ها مقوی و مفید هستند
 

بهترین رفتار پس از رابطه جنسی و زناشویی با همسر


آجیل حاوی مقدار زیادی روی و حاوی امگا 3 است که می تواند به دلیل افزایش تولید دوپامین باعث پاسخ جنسی و یکی از عوامل کلیدی موثر بر میل جنسی باشد پس حتما قبل از رابطه جنسی مقداری آجیل مصرف کنید ، همچنین بعد از رابطه زناشویی مصرف آجیل البته برای تامین انرژی مفید خواهد بود.

میوه ها

مصرف میوه پس از رابطه جنسی به دلیل ویتامین های بالا، بدن فرد را تقویت کرده و به دلیل قند موجود در میوه ها، قند خون تنظیم شده و به سطح متعادلی می رسد .
نودل
نودل یا رشته فرنگی یک وعده غذایی کامل است که احساس سیری به شما می دهد و می تواند گرسنگی و ضعف بعد از رابطه زناشویی را رفع کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36a7e4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ابهامات و تصورات درست یا غلط آقایان در مورد رابطه جنسی

رعایت سه نکته ساده برای لذت بیشتر روابط زناشویی
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

منهای ورزش/زن و مرد در رابطه جنسی چه زمانی بیشتر تحریک می شوند؟
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی