تاریخ انتشار: 1401/12/18 13:25
کد خبر: 9528

بهترین زمان ابراز عشق به همسر / چگونگی ابراز عشق به همسر کنیم؟

اگر می خواهید با گذشت سال ها رابطه زناشوییتان گرم و شیرین بماند نباید از ابراز عشق و محبت به همسرتان غافل شوید. قدم اول برای یافتن بهترین زمان برای ابراز عشق و محبت به همسر این است که زبان عشق او را بیاموزید.
بهترین زمان ابراز عشق به همسر / چگونگی ابراز عشق به همسر کنیم؟

اگر می خواهید با گذشت سال ها رابطه زناشویی‌تان گرم و شیرین بماند نباید از ابراز عشق و محبت به همسرتان غافل شوید. قدم اول برای یافتن بهترین زمان برای ابراز عشق و محبت به همسر این است که زبان عشق او را بیاموزید.

بهترین زمان ابراز عشق به همسر 

ابراز عشق و محبت به همسر یکی از نکات ضروری برای افزایش صمیمیت بین زوجین و شکوفایی ازدواج است. چیزی که در یک رابطه بلند مدت مهم است ، برنامه ریزی زمان بندی برای ابراز علاقه نیست ، بلکه خود ابراز علاقه است که باید به شکل های مختلف بیان شود و ادامه دار بودن آن است. 

ابراز عشق و محبت از زوج به زوج دیگر متفاوت است. برخی از افراد ممکن است نیاز شدیدی به محبت لفظی داشته باشند و تمایل دارند آن را اغلب بیان کنند. از سوی دیگر ، برخی از زوج ها ممکن است نیازی به شنیدن این کلمات نداشته باشند. به نظر می رسد دو نوع زوج وجود دارد: آنهایی که مکرراً این جمله را می گویند و آنهایی که به ندرت این کلمات را به زبان می آورند.

در حالی که هیچ فرکانسی برای تعداد دفعاتی که این کلمات را در رابطه خود می گویید وجود ندارد ، این برای شما و شریک زندگی شما مفید است که از یک نوع باشید. به عنوان مثال ، اگر یکی یا هر دوی شما بیان عشق را به صورت کلامی مهم می دانید ، مهم است که این را بدانید.

چگونگی ابراز عشق به همسر , ابراز محبت و علاقه به همسر , بهترین زمان ابراز عشق به شوهر

 

تفاوت های جنسیتی را بشناسید

ابراز عشق و محبت به صورت زبانی برای آقایان کار بسیار دشواری است اما برعکس خانم ها در ابراز علاقه راحت تر هستند.  ولی نیاز به شنیدن ابراز محبت در خانم ها بسیار بیشتر از آقایان است. شنیدن جمله دوستت دارم برای یک مرد در روز یک بار باشد یا 10 بار تفاوت زیادی نمی کند ولی برای زنان هر بار طعمی متفاوت  و دلنشینی بیشتری دارد. 

برای ابراز علاقه خلاق باشید

سعی کنید برای ابراز علاقه جملاتی جایگزین برای دوستت دارم پیدا کنید ، با توجه به موقعیت و روحیه همسرتان با جملات متفاوت و خلاقانه محبتان را به هم ابراز کنید. مثلا تو شادی را به زندگی من آوردی ، زندگی بی تو خیلی خسته کننده است ، تو چقدرخواستنی  هستی  و غیره ...

 چگونگی ابراز عشق به همسر , ترفندهای محبت به همسر , بهترین زمان ابراز عشق به همسر

 

زبان عشق یکدیگر را بشناسید

قبل از این که بخواهید به زمان ابراز علاقه به همسرتان فکر کنید باید زبان عشق او را بشناسید ، زن و مرد و حتی زنان و مردان شخصیت های کاملا متفاوت و منحصر به فردی نسبت به هم دارند و زبان عشقشان هم با هم متفاوت است یعنی نوع ابراز محبتشان با هم فرق دارد و شما برای این که بتوانید او را خوشحال کنید باید ببینید از چه نوع ابراز علاقه ای خوشحال تر می شود. 

برای پایدار ماندن ازدواجی عاشقانه باید 5 زبان عشق را بشناسید و به روش دلخواه همسرتان ، محبتتان را به او ابراز کنید. 

جملات تاییدی : هر گاه همسرتان کاری انجام می دهد که باعث خوشحالی شما می شود به او ابراز کنید . مثلا بگویید دوستت دارم تو فوق العاده ای ، بودن تو رنگ تازه ای به زندگی من داده است ، کاش تو را زودتر پیدا می کردم .

باری این که جملات تاییدی شما تاثیر بیشتری بر صمیمیت بینتان داشته باشد ، تعریف از او را به جملات بسنده نکنید و با ابراز محبت فیزیکی همراه کنید ، مثلا متناسب با موقعیت او را ببوسید ، بغل کنید یا نوازش کنید یا حتی دستش را بفشارید. 

 

ابراز علاقه عملی : برای برخی از افراد ، رفتار مهم تر از حرف است. کسی که زبان عشقش عملی است ، به جای ابراز علاقه زبانی ، با رفتارش ابراز علاقه می کند مثلا برای انجام کاری خوشایند برای همسرش داوطلب می شود ، مثل ماساژ دادن یا پختن به وعده غذای شیک و زیبا یا بیرون بردن او برای یک قرار عاشقانه . پس اگر همسرتان بیشتر اهل ابراز علاقه عملی است هر گاه که باعث خوشحالی شما شد ، او را به یک قرار عاشقانه دعوت کنید. 

دریافت هدیه : یکی از موثرترین روش های ابراز علاقه به همسر و گرم نگه داشتن قلب او هدیه دادن است. برای هدیه دادن منتظر موقعیت و مناسبت خاصی نمانید ، حتی نیاز نیست منتظر جمع شدن پول زیادی باشید ، شما میتوانید با یک شاخه گل ، یک روسری ، یا یک هدیه فانتزی یا حتی یک شیرینی زیبا ،  او را خوشحال کنید. فقط آقایون عزیر مراقب باشید هدیه ای که می خرید باید یک وسیل شخصی باشد نه وسیله ای که قرار است در خانه استفاده شود. 

کیفیت وقت گذاشتن برای هم : برای بسیاری از همسران کیفیت وقت گذاشتن بهترین ابراز علاقه ای است که میتواند خوشحالشان کند. زمانی که میخواهید به چنین فردی محبت کنید ، اگر گوشیتان را در حال پرواز بگذارید و وقتتان را فقط و فقط به او اختصاص دهید ، بهترین حس ممکن را به او داده اید. 

لمس فیزیکی : برای چنین فردی هیچ جمله محبت آمیزی بهتر از گرفتن دستش و بردن او به یک گردش دو نفره نیست. در آغوش کشیدن او بهترین حس دنیا را برایش به دنبال خواهد داشت.

اهل تفریح باشید

سعی کنید همیشه زمانی مخصوص برای تفریحات دو نفره اختصاص دهید . این تفریحات میتواند گردش دو نفره ، پیک نیک ، مسافرت دو نفره ، تجربه های هیجان انگیز دو نفره ، کوهنوری دو نفره ، آشپزی دو نفره ، حمام دو نفره یا هر کاری باشد که باعث شود چند ساعتی را بدور از دغدغه های روزمره کنار هم خوش بگذرانید. 

فعالیت های دو نفره بهترین زمان برای ابراز عشق و محبت به همسر است. از او تعریف کنید ، از لباسی که پوشیده ، از زیبایی های ظاهری اش و از خوشی هایی که به شما هدیه داده. سعی کنید در این فعالیت ها حداکثر صمیمیت احساسی و فیزیکی را به هم ابراز کنید . مثلا هنگام راه رفتن دست هم را بگیرید. دور از چشم دیگران هر از گاهی هم را ببوسید یا در آغوش بگیرید. هیجان و استرس محبت های لحظه ای و پنهانی می تواند بهترین لذت کنار هم بودنتان باشد. 

 

ترفندهای محبت به همسر , بهترین زمان ابراز عشق به همسر ,زمان ابراز عشق به همسر

 

به تغییرات همسرتان دقت کنید

خانم ها علاقه زیادی به این دارند که دلخواه همسرشان باشند . بهترین زمان برای ابراز عشق و علاقه به همسرتان زمانی است که تغییری در ظاهر خودش داده است ، مثلا موهایش را رنگ زده ، لباس جدید خریده ، یا مدل موهایش را تغییر داده است. متاسفانه بسیاری از مردان به تغییرات ظاهری همسرشان دقت نمی کنند و همین کار کوچک باعث می شود شور و اشتیاق زندگیشان به طور محسوسی کاهش پیدا کنید.

تعریف کردن از ظاهر یک خانم کلید بدست آوردن قلب اوست. روح یک زن نیازمند شنیدن تعریف و تمجید از فرد مورد علاقه اش است اگر میخواهید همسری همیشه شاد و خندان داشته باشید که با خوبی ها و بدیهای شما می سازد و غرغر نمی کند از هر فرصتی برای تعریف از خوبیها و ظاهرش استفاده کنید. 

قدردان محبت های عملی شوهرتان باشید

مردان می خواهند قهرمان زندگیتان باشند ، بهترین زمان برای ابراز عشق و محبت به شوهرتان زمانی است که کارش باعث خوشحالی شما شده است ، لزومی ندارد که کار خیلی مهمی باشد ، مثلا مردی که روزش را به خانواده اش اختصاص داده بهترین ابراز محبت به او تشکر از او بابت زمان خوشی است که به شما داده است.

حتی خرید یک بستنی هنگام مسافرت اگر باعث شده حس بهتری پیدا کنید ، سعی کنید با ابراز آن و تشکر از او حس تامین کنندگی اش را برآورده کنید. 

مردی که به خاطر کارهایش برای خانواده مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد ، احساس قهرمان بودن دارد ، چنین مردی بهترین حس دنیا را از شما هدیه گرفته است. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39erw2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منهای ورزش| راه‌های تشخیص خواستگار چشم چران