تاریخ انتشار: 1402/05/10 15:01
کد خبر: 9120

منهای ورزش| خیانت برخی زنان متاهل به همسران| دلیل ارتباط با پسران مجرد چیست؟!

متأسفانه امروزه به علل گوناگون و بعضی ناهنجاری فرهنگی شنیده میشود که در مواردی جزیی شاهد رابطه بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم
منهای ورزش| خیانت برخی زنان متاهل به همسران| دلیل ارتباط با پسران مجرد چیست؟!

منهای ورزش؛ متأسفانه امروزه به علل گوناگون و بعضی ناهنجاری فرهنگی شنیده می‌شود که در مواردی جزیی شاهد رابطه بین زنان متاهل با پسران و یا مردان متاهل هستیم.

بیشتر بخوانید: می‌خوای مج همسر دروغگوت رو بگیری؟
بیا تا بهت بگم خودش رو چطوری لو میده!

 

 با کمال تاسف بایستی گفت که این رابطه ها شیرازه خانواده را از هم پاشیده و بسیار آسیب زا و مخرب است. خیانت‌های زنانه عوامل مختلفی دارد که میتوان به آنها اشاره نمود :

۱- عدم یک روابط گرم و دوستانه با همسر

یکی از عوامل اصلی خیانت زنانه رابطه زن و شوهر است؛ زمانیکه بین زوجین، رابطه زناشویی خوبی حاکم نباشد، این احتمال موجود است که زن به همسر خود خیانت کند. اختلال های جنسی که به مرور زمان برای بعضی مردان بوجود می‌اید و سختی های شخصیتی سبب میشود که مرد نتواند به همسر خود محبّت کند و نبود محبّت، عاطفه و رابطه گرم و صمیمی سبب این خیانت ها میشود .

زنانی که محبّت خوب و لازم را از همسرخود اخذ کرده و یا رابطه زناشویی خوبی بین آنها برقرار باشد، احتمال خیانت در آنها بسیار کم است.

۲- گذشته بی‌بندوبار زن

یکی دیگر از عوامل خیانت زن، گذشته اوست که در یک خانواده بی بندوبار و خیلی ازاد پرورش یافته و تربیت شده است و تربیت اشتباه قبل سبب میشود هم چنان چه بسا پس از ازدواج هم این رابطه را حفظ کند. بعضی از زنان که رابطه زیادی داشته اند، به علت این که رابطه دوستانه و یا دوستی های زمان مجردی خود را نمی توانند به پایان برسانند و برایشان بسیار دشوار است تا خود را در حین تأهل کنترل کنند در همان چارچوب به رابطه خود ادامه می‌دهند .

۳- حس تنهایی کردن

مسائل شخصیتی موجود است که امکان دارد یک زن تحمل تنهایی و بی کاری را نداشته و به سختی میتواند دقایق و یا ساعتی را تنها و بی‌کار بگذراند. این زنان زمانیکه می خواهند تنهایی خود را پر کنند هنگامی که می بینند همسرشان به علت مشغله کاری نمی تواند برای آنها وقت بگذارد گرایش پیدا میکنند که وقت خود را با سایرین و یا جنس مخالف خود پر کنند.

۴- عوامل شخصی و اختلال های شخصیتی زنان

عوامل شخصی و اختلال های شخصیت و یا خصوصیت های دو طرف میتواند بستری برای خیانت باشد. هنگامی که در جامعه این رابطه ناشایست، ترویج پیدا کند امکان دارد تحریک در زن ایجاد شود که این روابط را تجربه کند. مسایلی مثل ماهواره، تهاجم فرهنگی، الگوهای فرهنگی ناهنجار و اشتباه در خانه، تمامی این عوامل میتوانند در خیانت های زنانه دخیل باشد؛ در نتیجه حرمت و حریم های خانواده شکسته میشود و اشخاص پایبند چارچوب های اخلاقی نیستند.

رابطه جنسی زنان

۵- زمان مجردی محدود

بعضی از زنان به علت این که گذشته خوبی نداشته اند و یا زمان مجردی خیلی محدود بودند هنگامی که شرایطی را می بینند که زنان و مردان، روابط ازادانه ای با هم دارند. این اشخاص زیرا می خواهند گذشته خود را جبران کنند، به خیانت رو می آورند. شرکت در پارتی، ارتباط با دوست ناباب و مسائلی دیگر میتوانند انگیزه خیانت را زیاد کند.

۶- مشکلات اقتصادی

مسأله دیگر سختی های اقتصادی که در جامعه است، اما مسأله اقتصادی تنها عامل خیانت زنانه نیست. فرد امکان دارد نیازهای مالی بیشتری را در خود حس کند؛ ولی درصورتی که پایبند چارچوب های اخلاقی باشد؛ امکان ندارد با هر تحریک، شرایط معیشتی کنار بیایند؛ ولی شخصی که بخاطر پول با جنس مخالف خود رابطه برقرار میکند ، بیش تر به علت میل به تجمل پرستی ، استفاده بیش تر، مدپرستی و خرید کردن ، به جنس مخالفی فرا تر از چارچوب خانواده رو می آورد تا مورد حمایت وی قرار گیرد.

در این زمینه تعداد زنانی که به علت فقر مادی به رابطه با جنس مخالف رو می آورند بسیار کم است. ولی هنگامی که زن به علت این که همسرش معتاد بوده و یا بی‌کار و بیمار است خیانت میکند در واقع« فحشا» است؛ یعنی زن خودفروشی میکند تا نیازهای مالی خود را تأمین کند.

۷- تنوع طلبی

علل دیگر خیانت زنانه، تنوع طلبی است. در بعضی وقت ها مشخص شده است فرد نتوانسته است با همسر خود زندگی کند و احتمالا بارها و بارها ازدواج نموده است .

بهترین راه حل این است که باید علل این روابط ها را در سطح فردی مشخص شود و باید فرد به روانشناس مراجعه کند. باید مشخص شود که فرد اختلال های شخصیتی داردو یا خیر. امکان دارد درگیر رابطه چندگانه شوند و زیاد وفادار نباشد، بعضی از اشخاص شخصیت ناهنجار و ضد اجتماعی داشته و در سطح خانوادگی باید مداخلات اجتماعی و فرهنگی صورت بگیرد.

برای این که در جامعه زنان اسیب نبینند و برای حفظ حریم خانواده بیش تر خانواده ها باید اموزش ببینند. اموزش هایی از طریق رسانه های گروهی، تلویزیون، رادیو و... باید صورت گیرد و این اشخاص باید متوجه شوند که چنین مسائلی چه قدر میتواند هم در آینده خود و هم آینده فرزندان، اسیب جدّی وارد کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک ورزشی کلیک کنید.

کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w7v62

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین حالات رابطه جنسی/ آقایان از این اشتباهات پرهیز کنند

منهای ورزش| فواید رابطه جنسی در حمام؛ سرگرم کننده و آرامش دهنده
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی

منهای ورزش| فواید رابطه جنسی در حمام؛ سرگرم کننده و آرامش دهنده
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی