تاریخ انتشار: 1402/01/11 15:10
کد خبر: 8443

منهای ورزش| خانم جذاب، زیبا و دلربای من! رازهای ناگفته خانم‌های جذاب

یک خانم جذاب و زیبا در ابتدا باید بیاموزد که هیچ گاه نقش بازی نکند و سعی نکند تعدادی از این ویژگی ها را به زور در خود پرورش دهد.
منهای ورزش| خانم جذاب، زیبا و دلربای من! رازهای ناگفته خانم‌های جذاب

منهای ورزش؛ بر خلاف عقیده‌ی بسیاری از خانم‌ها، جذابیت و دلربایی یک زن در گرو داشتن انواع و اقسام عمل‌های زیبایی نیست. بلکه مردان و بویژه مردان ایرانی خانم‌هایی را جذاب و دلربا می‌دانند که معمولا ویژگی‌های منحصر بفردی را نسبت به سایر خانم‌ها دارند، ما در این مقاله تعدادی از این ویژگی ها را معرفی و بررسی نموده و اکیدا توصیه می‌کنیم تازه عروس ها و خانم های جوان تا آخر این مقاله همراه ما باشند....

آشنایی با ویژگی ها و رازهای خانم های جذاب

اگر بخواهیم چند ویژگی از خانم های جذاب را برایتان معرفی کنیم قطعا شگفت زده خواهید شد چرا که تمام این ویژگی ها در بیان ساده ولی در اجرا سخت هستند. پس یک خانم جذاب و زیبا در ابتدا باید بیاموزد که هیچ گاه نقش بازی نکند و سعی نکند تعدادی از این ویژگی ها را به زور در خود پرورش دهد. چرا که موفقیت شما در حقیقت پنهان شماست.

و اما... براستی خانم های جذاب چه ویژگی هایی دارند ؟

1- خانم های جذاب خلق و خوی شاد دارند و کمتر منطقی هستند

از دیدگاه مردان خانمی جذاب است که دارای روحیه ای شاد و پرهیاهو باشد معمولا خانم هایی که جدی تر و منطقی تر هستند کمتر مورد توجه مردان قرار می‌گیرند. البته باید توجه داشته باشید که روحیه شاد و پرهیاهو به معنای لودگی و سبک بازی نیست بلکه اشاره به انرژی زیاد و همپا بودن یک زن دارد. مردان شیفته ی زنان همپا (اصطلاحا پایه !) هستند. پس سعی کنید در شیطنت های مرد زندگی تان شریک او باشید.

2- خانم های جذاب شاغل نیستند

هرچند که در این روزگار و با اینهمه بحران اقتصادی نمی‌شود بی کار بود و در واقع کار کردن زنان در جامعه فراگیر شده است اما این یک حقیقت (شاید) تلخ است که مردان دوست دارند زنی را برگزینند یا برای خود داشته باشند که شغلی نداشته باشد. در حقیقت این دیدگاه ریشه در تعصبات مردانه دارد و منظور آقایان از این زور گویی (!) اینست که آنها نمی‌خواهند همسرشان در محیط کار با مردهای غریبه سر و کله بزند. که البته با توجه به وضعیت فرهنگی و جامعه امروزمان این دیدگاه آنقدرها هم نادرست نیست.

3- موهای خانم جذاب

معمولا زنان دلربا موهای بلندی دارند و همان رنگی را به سر خود می‌زنند که همسرشان دوست دارد. رنگ موی زنان از نظر مردان بسیار حسرت بر انگیز است پس لطفا و برای جلوگیری از حسرت خوردن مردتان، همان رنگی را به سرتان بزنید که همسرتان می‌پسندد.

میل جنسی بالا- رابطه جنسی

4- زنان جذاب بغلی هستند

از نطر مردان زنی جذاب است که دائما خود را در آغوش همسرش ببرد و دست نوازش و محبت بر سر او بکشد و مدام بوسه های عاشقانه نثار او کند.

5- خانم های جذاب در هنگام رابطه جنسی سرد یا بی حوصله نیستند!

کیفیت رابطه جنسی یکی از مهم ترین پارامترهای سنجش مردان است، مردان معتقدند که خانم های جذاب از داشتن آمیزش جنسی لذت می‌برند و این حس را به طرف مقابل منتقل می‌کنند. جالب است بدانید که بعضی از خانم ها در هنگام رابطه جنسی، رفتاری را از خود بروز می‌دهند که گویی در حالت زجر کشیدن یا تحمل یک مصیبت هستند! در حالی که واقعا چنین نیست و زن هم باید نشان دهد که از آمیزش جنسی لذت می‌برد.

6- مدل لباس خانم جذاب من!

در طول روز همه ی فکر و ذکر مردان پیرامون رابطه جنسی است. حتی اگر حوصله انجام دادن آن را نداشته باشند، پس با این وضع بهتر است که مدل های لباس باز و یا تنگ را انتخاب کنیم تا آقایان از این مسئله بهره کافی را ببرند! در داخل خانه لباس هایی مثل دامن کوتاه، شلوارک های جذب جین، تاپ و تیشرت های نازک، مدل های سرهمی و از این دست لباسها می‌تواند حسابی مرد زندگی تان را آچمز کند و فرصت فکر کردن به چیزهای دیگر را از او بگیرد. این را هم بدانید که مردان ماهیتا علاقه خاصی به کفش های پاشنه بلند دارند پس اگر امکان پوشیدن آن در خانه برایتان وجود دارد حتما این را هم امتحان کنید. از نظر مردان مدل های لباسی جذاب است که بر آمدگی سینه و باسن را بخوبی نشان دهد و قوس کمر را نمایان سازد. پوشاندن ساق و ران پای زن با لباس های گشاد اصلا توصیه نمی‌شود.

7- خانم های جذاب چه رنگ هایی می‌پوشند؟

از نظر اکثر مردان لباس های رنگ رنگی برای خانم ها جذاب نیست. باید بدانید که معیار مردان برای رنگ بندی لباس های شما در بیرون و داخل خانه متفاوت است. مردان در بیرون از خانه رنگ های سنگین مثل مشکی، آبی تیره، سبز تیره، سورمه ای و ... را می‌پسندند این در حالی است که برای داخل خانه لباس های سفید، زرد، قرمز، سبز، بژ، نوک مدادی و ... را ترجیح می‌دهند. ترکیبی از تاپ سفید و شلوارک جذب قرمز می‌تواند بسیار حوس بر انگیز باشد. همچنین میکس تاپ زرد و شلوار جذب زرد رنگ می‌تواند کار یک مرد را بسازد. شلوارک جین چه سفید و چه آبی با پیراهن نوک مدادی، بژ و یا سبز ترکیبی فوق العاده از نظر مردان است.

8- داشتن اقتدار در برخورد با غریبه ها

مقتدر بودن نوعی جذابیت است. مردها از زن های مقتدر و در عین حال مودب و با شخصیت بسیار خوششان می‌آید، خانم هایی که در دیدارهای کاری و غیر کاری خود با افراد غریبه، شخصیتی سست و خنثی دارند در نظر مردان افرادی کم بها هستند و کمتر به آنها فکر می‌کنند. خانمهای که در جمع های دوستانه و غیر دوستانه خوش بیان بوده و توجه اطرافیان را به نیکی به خود جلب می‌کنند، معمولا از نظر مردان کیسی رویایی به حساب می‌آیند.

رابطه جنسی

9- همپا بودن در روابط زناشویی

همپا بودن و همراهی کردن در روابط زناشویی یکی از شاخصه های پسند آقایان است، مثلا همراهی برای انجام رابطه مقعدی و نزدیکی از پشت و یا خوردن آلت تناسلی مرد با حس لذت و حالت گرسنگی و... همه و همه مواردی هستند که می‌توانند در جذابیت یک زن موثر باشند. فرض کنید تجربه یک رابطه جنسی تمام عیار به همراه نزدیکی از پشت بدون هیچ کم و کاستی را با همسرتان داشته اید، خب بدیهی است که در این حال همه توجهات مرد زندگی تان معطوف شما خواهد شد.

10- حفظ سلامتی و زیبایی ها

خانم هایی که در حد نرمال و طبیعی به زیبایی خود اهمیت می‌دهند و همینطور بطور مداوم از سلامتی شان مراقبت می‌کنند، از نظر مردها نسبت به سایر خانم هایی که اینچنین نیستند برتری خواهند داشت. روزانه یک الی دو ساعت رقصیدن یا ورزش کردن در باشگاه می‌تواند هم سلامتی تان را حفظ کند و هم زیبایی اندام تان را نگه دارد. از نظر مردان، زنی که به خودش اهمیت می‌دهد پس حتما برای زندگی مشترک هم ارزش قائل است.

در این مقاله کوتاه با 10 ویژگی اثر گذار در جذابیت خانم ها آشنا شدید. شاید با خود بپرسید که عمل های جراحی، لیفتینگ و پروتز و... از قلم افتاده است ولی در واقعیت اینطور نیست و مطمئن باشید چیزی از قلم نیفتاده است..! عمل های جراحی برای مواردی خاص (مثلا پروتز سینه در موارد افتادگی شدید سینه) باید بکار گرفته شود و می‌بایست حتی المقدور از دستکاری خود جلوگیری کنید چرا که مردها به دنبال خانم هایی می‌گردند که به قول خودشان بکر و دست نخورده هستند. طبق تحقیقات انجام شده بیش از 99% آقایان از عمل های زیبایی (به استثنای عمل بینی) که خانم ها انجام می‌دهند ناخشنود می‌شوند و دوست دارند طرف مقابلشان اندامی واقعی هرچند ضعیف تر از اندام زیبا ولی مصنوعی دیگران داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4v86p2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تاثیر 5 نوشیدنی بر سلامت و زیبایی بدن