تاریخ انتشار: 1402/01/21 23:30
کد خبر: 8015

هم عقرب، هم ماهی!+عکس

این جانور دریایی در درجه اول از انواع سخت پوستان و ماهی های کوچک تغذیه می کند. همچنین یک روش فوق العاده سریع برای حمله را تکامل داده است. این به این دلیل است که دهان خود را کاملا باز می کند و مکش قدرتمندی ایجاد می کند.
هم عقرب، هم ماهی!+عکس

 عقرب ماهی، ماهی گوشتخواری است که حداکثر طول آن به ۳۶ سانتی متر می‌رسد و دارای باله‌هایی با خارهای سمی هستند. شناگران در آب‌های کم عمق ممکن است به طور تصادفی بر روی عقرب ماهی کاسه دار پا بگذارند. هنگامی که آنها این کار را انجام می دهند، ممکن است آسیب دردناکی را تجربه کنند که در نهایت ممکن است منجر به مرگ شود.

 
عقرب ماهی، بدنی کشیده دارد که به سمت عقب فشرده می‌شود و پوزه بسیار بلندی دارد و در انواع بالغ‌ آن‌ها شاخک‌ها یافت می‌شوند. ۱۲ خار و ۹ پرتو نرم در باله کناری و ۳ خار و ۵ پرتو نرم در باله پشتی آن وجود دارد.

رنگ این جانور دریایی اغلب در بین انواع بالغ بسیار متفاوت است. در واقع به نظر می رسد این گونه در استتار استاد است. به دلیل این توانایی، اغلب الگوهای رنگی خود را تغییر می دهد تا با محیط خاص خود ترکیب شود. با این حال، اکثر رنگ های نمایش داده شده به طور معمول شامل سایه های روشن قرمز، نارنجی، زرد و سفید هستند. کاملاً قابل درک است، این رنگ های خاص معمولاً محیط اطراف آن را منعکس می کنند.

این جانور دریایی ترجیح می دهد در دامنه های صخره های مرجانی زندگی کند. این دامنه‌ها مکان های متعددی را برای آن فراهم می کنند تا در کمین شکار خود بنشیند. علاوه بر این، این گونه معمولاً بیشتر وقت خود را در بخش های کم عمق اقیانوس می گذراند.با توجه به این الگو، این جانوران معمولاً در اعماق بیش از ۱۱۵ فوت (۳۵ متر) زندگی می کنند.

این جانور دریایی در درجه اول از انواع سخت پوستان و ماهی های کوچک تغذیه می کند. همچنین یک روش فوق العاده سریع برای حمله را تکامل داده است. این به این دلیل است که دهان خود را کاملا باز می کند و مکش قدرتمندی ایجاد می کند. این توانایی شگفت انگیز به معنای واقعی کلمه طعمه را به داخل دهان خود این جانور می‌کشاند، بدون اینکه هرگز نیازی به حرکت داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2or6o2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مرگ غم انگیز فوتبالیست‌ها حین مسابقه + فیلم

رابطه جنسی، چند بار در هفته خوب و کافیه؟
رابطه جنسی| مشکلات جنسی| دانستنی‌های جنسی