تاریخ انتشار: 1402/02/27 00:43
کد خبر: 6103

روی همکارم کراش دارم، آیا اونم منو دوست داره؟

در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که چگونه متوجه شوید که آیا همکار یا همکلاسی‌تان نیز به شما علاقه دارد یا خیر و چگونه می‌توانید او را به خودتان جذب کنید؟
روی همکارم کراش دارم، آیا اونم منو دوست داره؟

«عاشق همکلاسی‌ام شدم، چیکار کنم؟»، «روی همکلاسی‌ام کراش دارم. چطور اونو تحت تاثیر قرار بدم؟»، «عاشق همکارم شدم. چیکار کنم؟» شاید این سوالات در ذهن شما نیز باشد. در این مقاله به شما توضیح می‌دهیم که چگونه متوجه شوید که آیا همکار یا همکلاسی‌تان نیز به شما علاقه دارد یا خیر و چگونه می‌توانید او را به خودتان جذب کنید؟

کراش داشتن یعنی چه؟

آیا تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که با دیدن شخصی، احساس عجیبی در ناحیه شکمی‌تان داشته باشید؟ آیا تا به حال اتفاق افتاده است که حس کنید به یک شخصی خیره شدید؟ حس کردید وقتی پیش یک شخص هستید، تن صدا و یا صدای خنده‌تان عوض می‌شود و ممکن است دل نشین‌تر شود؟ حس کردید وقتی کسی را می‌بینید، قلب‌تان تند تند می‌تپد؟ همه این‌ها نشانه دوست داشتن یک شخص است اما این حس را با عشق واقعی اشتباه نگیرید. عشق چیزی نیست که در یک روز یا فقط به خاطر ظاهر فرد در شما ایجاد شود. برای ایجاد شدن عشق واقعی در شما، نیاز است که با طرف مقابل ماه‌ها ارتباط عاطفی داشته باشید و معاشرت کنید و او را بشناسید تا بعد اگر برای هم مناسب بودید، در هر دوتان عشق واقعی ایجاد می‌شود. عشق واقعی، رابطه یک طرفه نیست، بلکه کاملا دو طرفه است. این حسی که شما تجربه می‌کنید، یک حس دوست داشتن است که لزوما عمیق یا واقعی نمی‌تواند باشد. به این نوع احساس، کراش داشتن می‌گویند. ممکن است ما نسبت به چندین نفر همزمان کراش داشته باشیم اما قطعی نیست که این احساسات ما به مرور تبدیل به عشق واقعی شود یا خیر. این درواقع یک احساس سطحی است که شما را مجذوب کسی می‌کند.

نشانه‌های اینکه همکلاسی یا همکارتان نیز شما را دوست دارد؟

دوست دارد به شما کمک کند

کسی که شما را دوست داشته باشد، سعی خودش را می‌کند که به شما در شرایط سخت کمک کند. مثلا اگر نیازی به راهنمایی داشته باشید یا از او چیزی بخواهید، سعی می‌کند برای شما فراهم کند و انجام دهد. او سعی می کند برایتان وقت بگذارد و حتی گاهی ممکن است فداکاری کند، مثلا هرچند خودش کار دارد، اما برای شما هم آن کار را انجام می‌دهد.

در مورد شما زیاد صحبت می‌کند

کسی که شما را دوست داشته باشد، در مورد شما زیاد حرف می‌زند. مثلا ممکن است از دوستان، همکاران یا همکلاسی‌هایتان شنیده باشید که آن شخص در مورد شما چیزهای خوبی به این افراد گفته است و بارها این موضوع تکرار شده است، یا شاید شنیده باشید که سراغ شما را از دوستان‌تان گرفته است. این موارد نشانه‌های خوبی هستند.

در برخورد با شما شوخ‌طبع است

با شما گاهی شوخی می‌کند و زیاد جدی رفتار نمی‌کند، اما حواسش جمع است که شوخی‌هایش به شما بر نخورد و بی‌احترامی نباشد.

وقتی شما را می‌بیند لبخند می‌زند

یکی از نشانه‌های واضح این است که او در برخورد با شما اغلب مواقع لبخند به لب دارد و جدی نیست.

وقتی صحبت می‌کنید با دقت به شما گوش می‌دهد

او گوش شنوای خوبی است. حتی اگر در گروهی از همکاران یا همکلاسی‌هایتان در حال صحبت کردن هستید، وقتی به او نگاه می‌کنید، می‌بینید کاملا حواسش به حرف‌های شما است و موقعی که حرف می‌زنید به شما نگاه می‌کند.

به شما پیام می‌دهد

حتی زمانی که قرار است در شرکت یا در کلاس شما را ملاقات کند، در طول روز باز هم به شما پیام می‌دهد و سلام و احوال پرسی می‌کند، یا ممکن است سر صحبت را  با شما باز کند. ممکن است در فضای مجازی هم شما را دنبال کند.

با دیدن شما خجالت‌زده می‌شود

این مورد بیشتر در خانم‌ها دیده می‌شود که وقتی کراش‌شان را می‌بینند، ممکن است خجالت‌زده شوند، سرخ شوند یا سرشان را پایین بیندازند.

در مورد شما سوالاتی را می‌پرسد

اگر او نیز شما را دوست داشته باشد، برای بیشتر شناختن شما سوالاتی را می‌پرسد. مثلا ممکن است از خانواده‌تان، اهداف و آرزوهای آینده‌تان و کارهایی که انجام می‌دهید بپرسد یا ممکن است کنجکاوی کند که آیا در رابطه عاطفی هستید یا ازدواج کردید یا خیر؟

چگونه همکلاسی‌ام را به خودم جذب کنم؟

ارتباط‌تان با او را افزایش دهید

اگر او را دوست دارید، سعی کنید به بهانه‌های مختلف با او ارتباط برقرار کنید و ارتباط‌تان را افزایش دهید. مثلا به بهانه گرفتن جزوه‌های درسی یا درس پرسیدن از او، می‌توانید با او صحبت کنید و کم کم سعی کنید صمیمی‌تر شوید تا بتوانید در مورد موضوعات غیردرسی هم صحبت کنید. حتی می‌توانید به بهانه سوال پرسیدن یا درس‌ها، شماره‌اش را از او درخواست کنید و در فضای مجازی هم در ارتباط باشید اما بیش از حد با او صحبت نکنید یا تماس نگیرید و پیام ندهید، بلکه تعادل را رعایت کنید. اگر او موافقت کرد که شماره‌اش را به شما بدهد، زود امیدوار نشوید که قرار است برای همیشه در کنارتان باشد، بلکه ابتدا باید سعی کنید او را جذب کنید و اگر موفق شوید، بعد می‌توانید بیشتر امیدوار باشید.

روی همکارم کراش دارم، آیا اونم منو دوست داره؟ (عاشق همکلاسی‌ام شدم، چیکار کنم؟)

از لحاظ ظاهری به خودتان رسیدگی کنید

برای اینکه بتوانید او را به سمت خودتان جذب کنید، باید از لحاظ ظاهری هم به خودتان اهمیت بدهید. لباس مرتب و تمیزی بپوشید و به بهداشت شخصی‌تان اهمیت بدهید. اولین چیزی که او در شما خواهد دید، ظاهر شما است. پس مهم است که در اولین قدم چه تاثیری روی او می‌گذارید.

با اعتماد به نفس شوید

اضطراب داشتن موقع دیدن کراش‌تان طبیعی است اما سعی کنید با اعتماد به نفس باشید و خودتان را کنترل کنید. زبان بدن‌تان را هم کنترل کنید و نشان بدهید که قوی و مستقل هستید. صاف بایستید، قوز نکنید، صدای رسا و زیبا داشته باشید و لبخند بزنید. با اعتماد به نفس بودن، شما را بسیار جذاب‌تر خواهد کرد.

در مورد علایق‌تان با او صحبت کنید

وقتی بیشتر با هم آشنا شدید و صحبت کردید، طوری که دیگر می‌توانید درباره موضوعات غیردرسی هم صحبت کنید، از علایقی که در زندگی‌تان دارید بگویید و از او هم بپرسید که علایقش چیست؟ از بین گفتگوهایتان می‌توانید علایق مشترک‌تان را شناسایی کنید. این اشتراکات بین‌تان به شما کمک می‌کند که بتوانید موضوعات بیشتری برای صحبت کردن داشته باشید و بیشتر با هم صمیمی شوید. مثلا شاید هر دوتان به فیلم دیدن علاقه داشته باشید یا هدف هر دوتان در زندگی این باشد که مهاجرت کنید. این اشتراکات در افزایش صمیمیت بین‌تان نقش زیادی دارند.

کمی شوخ‌طبع باشید

وقتی شما بتوانید او را بخندانید و خوشحال کنید، از نظر او بیشتر جذاب‌تر دیده خواهید شد. بنابراین داشتن شوخ‌طبعی مناسب به شما کمک می‌کند که بیشتر او را به سمت خودتان جذب کنید. می‌توانید گاهی از شوخی‌های مناسبی استفاده کنید اما در این کار زیاده‌روی نکنید.

دوست صمیمی و خوب او باشید

ما از یک دوست صمیمی چه انتظاراتی داریم؟ انتظار داریم به حرف‌هایمان گوش بدهد و در کنار ما باشد. شما هم این کار را برایش انجام دهید و یک دوست خوب و صمیمی برای او باشید. مثلا اگر می‌دانید به کمک احتیاج دارد، به او کمک کنید و یا در شرایط سخت در کنارش باشید. وقتی به او ثابت شود که دوست خوبی هستید، ممکن است به شما بیشتر از قبل جذب شود.

چگونه همکارم را به خودم جذب کنم؟

او را تشویق کنید و از او تعریف کنید

برخی از افراد فقط زمانی از همکارشان تعریف می‌کنند که به او نیاز دارند. درواقع برای چاپلوسی این کار را انجام می‌دهند، اما شما باید حتی زمان‌هایی که به او نیازی ندارید یا احتیاج به کمکش ندارید هم تشویقش کنید یا از او تعریف کنید. انجام این کار باعث می‌شود شما در دلش نفوذ کنید و بتوانید جذبش کنید. از توانایی‌ها و مهارت‌های شغلی‌اش تعریف کنید و لبخند زیبا را هم فراموش نکنید.

گاهی در کارتان از او کمک بگیرید

کمک کردن از یک شخص به او این پیام را می‌رساند که در کارش ماهرتر است یا او را قبول دارید. برای همین او حس خوبی نسبت به شما خواهد داشت اگر از او گاهی کمک بگیرید. بعد از این که راهنمایی‌تان کرد، یادتان نرود که از او با لبخندی زیبا تشکر کنید.

ارتباط چشمی برقرار کنید

وقتی با همکارتان صحبت می‌کنید، فراموش نکنید که با او ارتباط چشمی برقرار کنید. انجام دادن این کار باعث می‌شود توجه او به شما جلب شود و شاید کنجکاو شود بداند که چرا به او نگاه می‌کنید و لبخند می‌زنید.

در فضای مجازی با هم در ارتباط باشید

اگر امکانش وجود دارد، در فضای مجازی او را دنبال کنید و با او در ارتباط باشید. نیاز نیست به او ابراز علاقه کنید. همین که دنبالش کنید یا گاهی به او پیام دهید و در مورد موضوعات مختلف به غیر از کار صحبت کنید، یک سرنخی به او می‌دهد که کنجکاو شود علت اینکه می‌خواهید خارج از ساعات کاری با هم در ارتباط باشید چیست. همچنین هرچقدر با هم بیشتر در ارتباط باشید، بیشتر می‌توانید در دل او نفوذ کنید. البته زیاده‌روی نکنید و ۲۴ ساعت به او پیام ندهید.

روی همکارم کراش دارم، آیا اونم منو دوست داره؟ (عاشق همکلاسی‌ام شدم، چیکار کنم؟)

به ظاهر خودتان اهمیت بدهید

بوی خوب بدهید، لباس تمیز و مرتبی بپوشید تا او از روی پوشش و ظاهرتان این برداشت را داشته باشد که شما فردی با شخصیت و با وقار هستید و نه فردی که به خودش هم اهمیت نمی‌دهد.

پرانرژی باشید

سعی کنید شب‌ها خواب خوب و با کیفیتی داشته باشید تا در محل کار خسته و کوفته نباشید. پرانرژی بودن شما به او انرژی مثبت می‌دهد. طبق نظریات علمی و تحقیقات انجام شده، همه ما بیشتر جذب افراد پرانرژی و شاد می‌شویم چون در دنیا سختی‌ها به اندازه کافی وجود دارند و ما دوست داریم بیشتر در ارتباطات‌مان انرژی مثبت بدست بیاوریم تا مجددا انرژی منفی بگیریم  بیشتر غرق در سختی‌هایمان شویم.

خارج از محیط کاری با هم معاشرت کنید

گاهی می‌توانید همکارتان را دوستانه به صرف ناهار یا شام به یک رستوران دعوت کنید یا با هم به مکان‌های دیدنی شهر بروید. در این هنگام می‌توانید با او خارج از موضوعات کاری صحبت کنید و بیشتر با هم آشنا شوید.

آموزش ببینید

جذب عشق و ایجاد رابطه عاطفی سالم، موفق و هدفمند هرگز کار ساده‌ای برای انسان‌ها نبوده و نیست. ارتباط برقرار کردن آسان است اما اینکه این ارتباط را به ارتباط عاطفی موفق تبدیل کنید می‌تواند سخت و چالش‌برانگیز باشد. بنابراین نیاز است که در این زمینه آموزش ببینید، تمرین کنید، روی خودتان کار کنید تا مهارت کسب کنید. ما برای شما دو دوره آموزشی پیشنهاد می‌کنیم تا بتوانید عشق‌تان را جذب کنید. عشق‌تان می‌تواند همکار یا همکلاسی شما یا هر فرد دیگری باشد. توصیه می‌کنیم در دوره‌های جذب عشق با موبایل (برای مهارت پیدا کردن در ارتباط برقرار کردن در فضای مجازی) و جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید.

سخن پایانی

اگر عاشق همکلاسی یا همکارتان شدید یا روی او کراش دارید، می‌توانید تا حدودی امیدوار باشید که بتوانید با استفاده از تکنیک‌هایی، او را به سمت خودتان جذب کنید اما نباید کاملا امیدوار باشید، چون اگر به هر دلیلی شکست بخورید، ضربه شدیدی به شما وارد خواهد شد. در این مقاله ابتدا درباره نشانه‌هایی توضیح دادیم که بیانگر این است که همکار یا همکلاسی‌تان هم به شما علاقه‌مند است. اگر این نشانه‌ها باشد، شانس اینکه بتوانید او را جذب کنید بیشتر خواهد شد چون عشق‌تان دو طرفه است. در پایان مقاله، راهکارهایی را توضیح دادیم که بتوانید رابطه عاطفی سالم و موفقی را با همکار یا همکلاسی‌تان برقرار کنید اما باید مواظب باشید که این ارتباط، بر روی کار یا تحصیل‌تان تاثیر منفی نگذارد. توصیه می‌کنیم برای آموزش دیدن تکنیک‌های بیشتر در این زمینه، در دوره‌های جذب عشق با موبایل و جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/487va3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوستی‌های مجازی چه قدر به ازدواج منتهی می‌شود؟