تاریخ انتشار: 1402/02/28 12:33
کد خبر: 6007

عشقم جواب پیامم رو نمیده! چیکار کنم؟! اگر منو نمیخواد، چرا نمیگه؟

وقتی جواب پیام‌تان را نمی‌دهد، چکار باید کرد؟
عشقم جواب پیامم رو نمیده! چیکار کنم؟! اگر منو نمیخواد، چرا نمیگه؟

ممکنه تا حالا براتون پیش اومده باشه که به کسی علاقه‌مند باشین و بهش پیام بدین اما هیچ جوابی دریافت نکنین یا به شریک عاطفی‌تون که اخیرا خیلی کمتر از شما پیام میده، پیام دادین اما جوابی نگرفتین. چند ساعت و چند روز میگذره اما حتی با وجود اینکه پیام‌تونو دیده، در جواب چیزی نگفته! در این شرایط چه احساسی بهتون دست داده؟ چیکار کردین؟ حتما خیلی براتون جای سوال بوده که چرا جواب‌تونو نمیده؟ مشغول چه کاریه؟ یعنی اینقدر سرش شلوغه که جواب‌تونو نمیده؟ برای اینکه دلایل جواب ندادنش رو بدونین و بدونین که چیکار باید بکنین، پست رو دنبال کنین.

«سرم شلوغه»

وقتی در این شرایط ازش بپرسین:«چرا جواب‌مو نمیدی؟» به احتمال زیاد این جواب رو دریافت میکنین:«ببخشید عزیزم، سرم شلوغه.» درسته شاید سرش شلوغ باشه اما همه‌مون میدونیم که پیام دادن، حتی در حد «سلام، چطوری؟» فقط چند ثانیه طول میکشه! پس امکان نداره که اون اونقدر سرش شلوغ باشه که حتی در حد چند ثانیه سلام و احوال پرسی، وقت نداشته باشه! البته شاید واقعا سرش شلوغ باشه اما این حرف، زمانی واقعا درسته که سر کار باشه یا بعضی از روزها و در برخی ساعات در طول روز، این حرف رو بزنه اما اگر چند روز همین رو میگه و جواب‌تونو نمیده، واقعا سرش شلوغ نیست بلکه نمیخواد جواب بده.

«چرا نمیخواد جواب بده؟»

اگر چند روز و چند ساعت جواب‌تونو نمیده، نشون میده که به هر دلیلی تمایل نداره باهاتون صحبت کنه و رابطه رو ادامه بده چون کسی که عاشق‌تون باشه، مطمئنا سعی میکنه هر روز ازتون خبر بگیره، حال‌تونو بپرسه و از زندگی و اتفاقات روزمره‌تون باخبر بشه. کسی که عاشق‌تون باشه، بهانه نمیاره. دلیل دیگه هم میتونه این باشه که، شور و هیجان و تنوع در رابطه‌تون کم شده. وقتی مدت زیادی از رابطه میگذره، طبیعتا هیجان و تنوع کمتر میشه و همین باعث خسته‌کننده و یکنواخت شدن رابطه میشه. اما راه حلی وجود داره. میتونین از طریق پیام، رابطه‌تونو مثل روز اول پر شور و هیجان کنین. برای همین میتونین به دایرکت پیام بدین و در دوره جذب عشق با موبایل، شرکت کنین.

راهکارهای حفظ رابطه از راه دور

مدام پیام دادن، ممنوع

اینکه شما مدام بهش پیام بدین، زنگ بزنین یا حتی التماس کنین که جواب‌تونو بده، وضعیت رو بدتر میکنه. شما باید در این شرایط، قوی بودن‌تونو نشون بدین. نترسین که از دستش بدین چون درسته که شما عاشقش هستین اما شما زندگی مستقل خودتونو دارین و با از دست دادنش، هنوز خیلی چیزها در زندگی‌تون دارین که ارزشمند هستن، مثل دوستان صمیمی، مادر و پدر، شغل و… پس برای از دست ندادنش، دست به هر کاری نزنید تا در موضع ضعف قرار نگیرین. اگر اون عاشق‌تون باشه و شما رو بخواد، حتما بدون اینکه کار خاصی بکنین، در رابطه با شما میمونه. پس خودتونو قوی نشون بدین و صبور باشین تا مجذوب‌تون بشه.

اضطراب و استرس رو کنار بذارین

حتما وقتی با این شرایط مواجه بشین که عشق‌تون، جواب شما رو نمیده و شور و اشتیاق اینو نداره که باهاتون صحبت کنه، احساس غم، ناامیدی، افسردگی و حتی استرس و اضطراب بهتون دست میده. بدونین که این احساسات منفی و مخرب، هم برای سلامت روانی و جسمانی شما مضر هستن و هم بر رابطه‌تون تاثیر منفی میذارن. پس باید سعی کنین، احساسات و افکار منفی رو کنترل کنین، هرچند که کار خیلی سختیه. خودتونو غرق کاری بکنین که دوست دارین و ازش لذت میبرین. ورزش کردن به خصوص انجام دادن حرکات کششی و هوازی، مدیتیشن و یادداشت افکار و احساسات، شما رو از این احساسات منفی نجات میدن.

مرد عاشق، تمایل داره باهاتون صحبت کنه

اگر اون عاشق‌تون باشه، نه تنها خوشحال میشه که شما بهش پیام بدین، بلکه در اسرع وقت حتما سعی میکنه جواب‌تونو بده یا حتی اگر اون زمان، زمان خوبی برای صحبت کردن با شما نباشه، معذرت‌خواهی میکنه هر موقع که کارش تموم شد، حتما بهتون پیام میده. مردی که عاشق شما باشه، از هم‌نشینی و صحبت کردن با شما لذت میبره و ثانیه شماری میکنه تا ازتون پیام دریافت کنه یا حتی باهاتون تماس میگیره تا صداتونو بشنوه.

«کِی پیام میده؟»

وقتی قصدش از ارتباط برقرار شدن با شما، جدی نباشه، فقط وقتی بهتون پیام میده یا زنگ میزنه که از کارهای روزمره‌اش خسته شده باشه، وقت آزاد داشته باشه و به چیزی نیاز داشته باشه. اگر شریک عاطفی‌تون هم جزو این دسته از افراده، وقتی پیام میده و شما در حال انجام دادن کاری هستین، خیلی زود جوابش رو ندین. کارهاتونو انجام بدین و هر موقع که تموم شد، جوابش رو بدین. با این کار، ارزش واقعی‌تونو نشون میدین و اون متوجه میشه که شما هم کارهای مفیدی برای انجام دادن دارین و هم با دیر جواب دادن، ممکنه دلتنگ‌تون بشه و بخواد بیشتر باهاتون صحبت کنه.

«اگر منو نمیخواد، چرا نمیگه؟»

ممکنه براتون سوال پیش بیاد، وقتی شما در اولویتش نیستین، جواب پیام‌هاتونو نمیده و مشتاق نیست باهاتون صحبت کنه، چرا به زبان نمیاره؟ چرا دلیل این رفتارهاشو نمیگه؟ واقعیت اینه که، آقایون در ابراز احساسات و افکارشون، کمی ضعیف‌تر از خانم‌ها عمل میکنن و همین باعث میشه که آقایون، خیلی از احساسات‌شونو بروز ندن. آقایون، خیلی اهل صحبت کردن درباره احساسات‌شون نیستن و این کار براشون سخته. پس شما باید علامت‌ها و نشونه‌ها رو جدی بگیرین و متوجه‌شون بشین.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dbbw2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا زنان مردانی که عاشقشان هستند را ترک می‌کنند؟14 دلیل را بدانید