تاریخ انتشار: 1402/03/11 17:34
کد خبر: 5185

چطوری خیانت شوهرم رو به روش بیارم؟

هرگونه رفتار عاطفی یا جنسی، که زن یا شوهر انجام دهند، آن را از همسرشان مخفی کنند و بدانند اگر او بفهمد ناراحت می‌شود، زیرمجموعه خیانت قرار می‌گیرد.
چطوری خیانت شوهرم رو به روش بیارم؟

زمانی‌که به خیانت همسرتان شک کردید  و یا حتی یقین پیدا کردید که او به شما خیانت می‌کند به هیچ وجه نباید شتابزده و احساسی، بدون در نظر گرفتن عواقب، کاری کنید. قبل از هر اقدامی حتما باید با مشاور صحبت کنید چون حتی اگر یقین هم داشته باشید که همسرتان خیانت کرده است باز هم احتمال خطا و اشتباه وجود دارد. مشاور با درنظر گرفتن شرایط موجود شما را راهنمایی‌ می‌کند که چطور راجع به این موضوع با همسرتان صحبت کنید. اینکه به استناد چه نشانه‌هایی همسرتان را متهم به خیانت می‌کنید، حد و حدود خیانتش چقدر بوده، کیفیت رابطه کنونی‌تان به چه صورت است، چند سال است که ازدواج کردید، قبلا سابقه خیانت وجود داشته یا خیر و … همه و همه عواملی هستند که باید درنظر گرفته شوند.

آیا باید به همسرم بگم که خیانت کردم؟

جواب این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد، اینکه حد و حدود خیانت‌ چقدر بوده، الان ادامه دارد یا خیر، ویژگی‌های شخصیتی همسرتان به چه صورت است و … . مشاور به شما کمک می‌کند ابتدا عواقب مطرح کردن و مطرح نکردن خیانت را بسنجید و با توجه به شرایط زندگی‌تان تصمیم بگیرید این موضوع را به همسرتان بگویید یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mj684

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نحوه برخورد درست با همسری که با همکارش رابطه دارد