تاریخ انتشار: 1396/11/21 17:55
کد خبر: 160628

خبر ممنوعیت عکسبرداری از ورزش زنان تکذیب شد

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد هیچ محدودیتی برای فعالیت خبرنگاران و عکاسان با رعایت حدود فرهنگی ورزش زنان وجود ندارد.
خبر ممنوعیت عکسبرداری از ورزش زنان تکذیب شد

 مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش گفت: توجه به ورزش زنان و قهرمانان بانوی ایران زمین از جمله راهبردهای مهم ورزش در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده و خواهد بود. در حوزه رسانه ای هیچ محدودیتی برای فعالیت خبری همکاران رسانه ای با هماهنگی و رعایت حدود فرهنگی ورزش زنان وجود ندارد.

ناظمی با اشاره به تاکید مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان بر توجه جدی و شایسته به ورزش زنان از سوی همه معاونت ها، مدیران و فدراسیون ها اظهار داشت: نمونه بارز پیگیری وزیر را در موضوع حضور بین المللی دختران بسکتبالیست ایران بعد از ۳۷ سال شاهد بودید و خوشبختانه این اتفاق مهم یعنی تایید پوشش اسلامی نه تنها برای دختران ایران بلکه ۵۷ کشور اسلامی دیگر نیز رخ داد.

وی افزود: هماهنگی و همکاری خوب و فنی بین بخش های مختلف وزارتخانه برای فعالیت رسانه ای خانم های فعال رسانه های رسمی وجود دارد و ممنوعیتی برای عکاسان معرفی شده و مورد تایید رسانه های کشور به هیچ عنوان وجود ندارد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39mvqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مواردی کلیدی راجع به حضور بانوان در ورزشگاه‌ها