تاریخ انتشار: 1400/08/12 23:55
کد خبر: 15674

ورزشگاه‌ها باید شرایط و بسترهای حضور بانوان را فراهم کنند

ورزشگاه‌ها باید شرایط و بسترهای حضور بانوان را فراهم کنند

منصور قاسمی؛ فراهم‌سازی زمینه‌ی حضور بانوان در ورزشگاه‌ها، مستلزم همکاری و هماهنگی لازم بین نهادها و سازمان‌های مختلفی است.

سازمان ورزشی و نهادهای نظارتی آن، نیروی انتظامی، به طور ویژه خود مردم و بانوان که مجموعاً یک سازمان متحرک و پویا را تشکیل می‌دهند و به نمایش می‌گذارند، باید دست به دست هم داده، با بررسی راهکارها و تدوین برنامه‌ها، برگزاری آموزش‌های فرهنگی و روابط اجتماعی، بررسی تأثیرگذاری گسترش ارتباطات اجتماعی و آموزش‌های مرتبط؛ این شرایط را بیش از پیش فراهم سازند.

رفتار بانوان نیز باید به گونه‌ای باشد که مسئولان را مجاب به تصمیم گیری برای حضور دائمی آنان در فضاهای ورزشی باشد.

آسیب شناسی اجتماعی به ما می‌گوید توسعه فرهنگی به معنای فهم درست و دقیق ارتباطات اجتماعی، چگونگی برخورد با نابهنجاری‌ها و ناملایمات زندگی، آمادگی لازم برای برخورد با رویدادهای غیرمترقبه، شناخت نیازهای انسانی و چگونگی تأمین و رفع این نیازها می‌تواند در ایجاد بسترهای مناسب برای روابط درست و سالم انسام‌ها مؤثر باشد.

مسئولان و مدیران فرهنگی و ورزشی باید با درک درست شرایط و احترام گذاشتن به حقوق مسلم زنان، ضمن اندیشیدن تمهیداتی برای رعایت موازین اخلاقی و رفتارهای متوازن و منطقی، شرایط را برای حضور بانوان در ورزشگاه ها فراهم سازند.

این عمل باعث می شود تا بخش مهمی از جامعه بتواند ضمن تمدید قوا، تفریح مناسب و تخلیه انرژی، تأثیر بسزایی در پیشبرد امور جامعه داشته باشند و نقش واقعی خود را در اجتماع ایفا کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27q7zd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکونام: سلامتی جامعه مهم‌تر از هر قهرمانی است