تاریخ انتشار: 1395/04/30 13:54
کد خبر: 272966

اعلام نتایج مسابقات پرش ارتفاع سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور

نتایج مسابقات پرش ارتفاع سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر اعلام شد
اعلام نتایج مسابقات پرش ارتفاع سیزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور

به گزارش فرتاک ورزشی، در رشته پرش ارتفاع این المپیاد مینا حسینی از دانشگاه مقدس اردبیلی مقام اول، الناز کمپانی از دانشگاه شیراز مقام دوم و مهدیه کریمی از دانشگاه گلبهار و محدثه موسوی از دانشگاه تهران به طور مشترک مقام سوم را کسب کردند.

 

بر اساس این گزارش، در این ماده کسی مقام چهارم را کسب نکرد اما مقام پنجم به ریحانه نجاتی از دانشگاه فردوسی مشهد رسید و بهناز هاشمی از دانشگاه کرمان، مهناز جنگجو از دانشگاه الزهرا، الهام وسدی از دانشگاه تهران و نیوشا جوانمردی از دانشگاه شیراز به طور مشترک مقام ششم را کسب کردند.

مقامهای هفتم تا نهم ماده پرش از ارتفاع نیز به کسی نرسید اما زینب السادات موسوی از دانشگاه قم و پگاه آشتی بر از دانشگاه فردوسی مشهد به طور مشترک مقام دهم را از آن خود کردند.

پرش های الهام افتخاری از دانشگاه تبریز، فاطمه پشته شیرانی از دانشگاه کرمان، مهدیس حبیبی از دانشگاه همدان، معصومه زوجی از دانشگاه گنبد، مهدیه حیدری از دانشگاه اراک و سارا مقصودی از دانشگاه اصفهان هم خطا محسوب شد.

در سیزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دانشگاهها و موسسات آموزش عالی کشور حدود 6 هزار دانشجوی دختر و پسر از 150 دانشگاه و موسسه آموزش عالی شرکت دارند.

این المپیاد در دو نوبت جداگانه از 28 تیر تا چهارم مرداد برای حدود 2 هزار و 500 دانشجوی دختر در هشت رشته والیبال، بسکتبال، فوتسال، تنیس روی میز، بدمینتون، تکواندو، شنا و دو و میدانی برگزار می شود.

در بخش دوم المپیاد نیز از 12 تا 19 مرداد حدود سه هزار و 500 دانشجوی پسر در همین رشته ها به اضافه 2 رشته کشتی فرنگی و آزاد به رقابت می پردازند.

دانشجویان شرکت کننده در المپیاد در کنار این مسابقات ورزشی در دهها رویداد فرهنگی و هنری نیز شرکت می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rlk9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست نفت مسجدسلیمان مقابل برزیلی ها

 والیبالیست‌های ایران با دو پله سقوط دهم شدند
اعلام رنکینگ بهترین تیم‌های ملی والیبال جهان

 ۱۲ دختر والیبالیست به اردوی تیم جوانان دعوت شدند
برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا