تاریخ انتشار: 1395/05/12 14:19
مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان جهان- لهستان؛
کد خبر: 270456

اسکواش بازان جوان ایران در راه مسابقات جهانی

نمایندگان اسکواش ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان امروز(3 شنبه) 12 مردادماه به لهستان سفر خواهند کرد.اسکواش‌بازان جوان به کسب بهترین نتیجه در این مسابقات امید دارند
اسکواش بازان جوان ایران در راه مسابقات جهانی

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ملی جوانان برای حضور در مسابقات اسکواش قهرمانی جوانان جهان 12 مردادماه به  لهستان سفر می‌کند. این رقابت‌ها به میزبانی شهر بیلسکوبیالا کشور لهستان و با حضور برترین اسکواش‌بازان دختر و پسر دنیا برگزار می شود. نمایندگان ایران در بخش دختران، آیلی نیری و فرشته اقتداری و در بخش پسران، سجاد زارعیان و علیرضا شاملی در این رقابت‌ها هستند.

همچنین سرمربیان تیم ملی جوانان فاطمه سادات حیدری و محمد حسین سنایی و رییس فدراسیون اسکواش مسعود سلیمانی این تیم را در لهستان همراهی می‌کنند.

نمایندگان اسکواش ایران و اعضا و کادر تیم ملی اسکواش

 

نمایندگان اسکواش ایران قبل از اعزام به رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان با ابراز کسب بهترین نتیجه در گفتگو با ایسنا سخنانی گفتند که در زیر می‌خوانید:

 

اسکواش‌بازان جوان

آیلی نیری: می‌توانم بین 4 نفر اول یا 8 نفر اول این رقابت‌ها باشم

نیری در مورد شرایط آماده‌سازی تیم گفت: اردوهای ما برای آماده‌سازی در این رقابت‌ها از 10 تیرماه تا 9 مردادماه برگزار شد. در این مدت سه جلسه تمرین در هر روز داشتیم که دو جلسه آن تمرین اسکواش و جلسه ی دیگر تمرینات بدنسازی بود. در این چند روز مانده تا این رقابت‌ها 9 تا 12 مردادماه در مسابقات کلوز ستلایت که رنکینگ بین المللی دارد حضور یافتیم و فردا بعد از فینال این رقابت‌ها به لهستان اعزام خواهیم شد. برای اولین بار است که به این رقابت‌ها اعزام می‌شوم و شناختی از حریفان بجز آسیایی ها ندارم. حریفم در اولین بازی نماینده آمریکا خواهد بود. می‌توانم بین 4 نفر اول یا 8 نفر اول این رقابت‌ها باشم.

 

فرشته اقتداری: تیم آمادگی خوبی دارد / امیدوارم بین 8 نفر اول باشم

اقتداری در مورد سطح آمادگی تیم گفت: تمرینات خوبی داشتیم و به سطح آمادگی خوبی رسیده‌ایم. امیدوارم نتایج دلخواه را بتوانیم کسب کنیم. در این رقابت‌ها در اولین دیدار مقابل استرالیا بازی خواهم داشت که در صورت پیروزی بر او حریفم در مرحله‌ی بعد نفر سوم جهان خواهد بود. امیدوارم با پیروزی بر حریفانم جزو 8 نفر اول این رقابت‌ها قرار گیرم.

 

سجاد زارعیان: برای مدال می‌روم

سجاد زارعیان

زارعیان در مورد مسابقات جهانی گفت: آمادگی خوبی دارم. در این اواخر در رقابت‌های قهرمانی بزرگسالان کشور حضور داشتم و قهرمان این مسابقات شدم. حریفانم در این رقابت ها از تمام کشورهای دنیا خواهند بود، اما رقیبان اصلی من مصر و انگلیس هستند. امیدوارم با این آمادگی که داریم نتیجه خوبی در رقابت‌های قهرمانی جهان کسب کنیم. پیش بینی‌ام برای این رقابت‌ها کسب مدال است و قطعا مدال خواهیم گرفت.

 

علیرضا شاملی: می‌توانیم جزو برترین‌های جهان باشیم

شاملی در مورد رقابت‌های قهرمانی جهان لهستان اظهار کرد: بعد از 16 سال به رقابت‌های قهرمانی جهان اعزام خواهیم شد. در این مدت نیز مدال‌های زیادی را در سطح بین المللی آسیا و جهان کسب کرده ایم. این رقابت‌ها فرصت خوبی است تا بتوانیم خود را نشان دهیم و بدانیم که مقام آوردن دور از دسترس نیست. حدود یک ماهی است که اردو داشته‌ایم و از آمادگی بالایی برخورداریم و فکر می‌کنم می‌توانیم جزو برترین‌های جهان باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezqqy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رقابت‌های کلوز ست لایت اسکواش بانوان آغاز شد
به میزبانی ساری؛