تاریخ انتشار: 1397/01/11 17:02
تنیس قهرمانی زیر ۱۲ سال غرب آسیا
کد خبر: 154064

کسب جواز مسابقات قهرمانی آسیا توسط ورزشکاران ایران

رقابت‌های تنیس قهرمانی تیمی زیر ۱۲ سال غرب آسیا قهرمانی تیم پسران و نایب قهرمانی تیم دختران به پایان رسید. ‌
کسب جواز مسابقات قهرمانی آسیا توسط ورزشکاران ایران

در حالی آخرین روز رقابت‌های تنیس قهرمانی تیمی زیر 12 سال غرب آسیا به میزبانی لبنان برگزار شد و تیم ملی تنیس پسران ایران و لبنان برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دادند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی کسری با نتیجه ( 1-6  و 1-6 ) حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه بخش انفرادی امیر علی قوام با نتیجه (5-7 و 6 و 3-6) مغلوب فدی بیدان شد.

همچنین در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب کسری رحمانی و امیرعلی قوام به مصاف تیم لبنان رفت و در نهایت با نتیجه 2 بر یک به پیروزی رسیدند تا عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها به نوجوانان کشورمان برسد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان در بخش دختران با کسب عنوان نائب قهرمانی و قهرمانی در بخش پسران جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

در این دوره از رقابت ها تنیسورهایی از کشورهای سوریه ، یمن ، لبنان، اردن ، عمان ، بحرین ، امارات ، قطر ، عربستان ، عراق،  کویت و ایران حضور داشتند و تیمهای ایران و لبنان جواز حضور در رقابت های قهرمانی آسیا که آبان ماه سال آینده به میزبانی قزاقستان برگزار می شود کسب کردند.

 سرپرستی تیم های اعزامی به این دوره از رقابت ها بر عهده فرشاد صفتی بود و فریبا سفیدباف به عنوان مربی دختران و تونی اندروویچ به عنوان مربی در بخش پسران در این دوره از رقابت ها حضور داشتند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pebed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکات الزهرا صفی، قهرمان تنیس سطح دو دختران آسیا شد
دختر شایسته ایرانی قهرمان تنیس شد