تاریخ انتشار: 1395/04/23 16:56
کد خبر: 274102

ایران قدرت تنیس هنگ کنگ را شکست

تیم ملی تنیس ایران در دومین دیدار خود تیم قدرتمند هنگ کنگ را شکست داد
ایران قدرت تنیس هنگ کنگ را شکست

به گزارش سرویس تنیس فرتاک ورزشی،

تیم ملی تنیس کشورمان در سومین دیدار خود در رقابت‌های تنیس دیویس کاپ دومین دیدار خود را نیز با پیروزی پشت سر گذاشت تا انتقام شکست چند سال پیش خود را از این تیم بگیرند.

در این دیدار تیم ملی ایران به مصاف تیم هنگ کنگ رفت و در نهایت پس از پیروزی انوشا شاهقلی در نخستین دیدار بخش انفرادی مقابل آنتونی جکی تانگ، شاهین خالدان در دومین بازی بخش انفرادی با نتیجه ( 5-7 و 4-6) کاران راستوگی را شکست داد.

هم اکنون دیگر نمایندگان کشورمان با ترکیب امیر والا معدنچی و محمد کارگران اروجی در بخش دونفره به مصاف تیم هنگ کنگ رفتند.

پیش از ین نمایندگان کشورمان با نتیجه 3 بر صفر مقابل تیم جزایر پاسفیک به برتری رسیده بودند. 

این مسابقات با حضور تیم های سقوط کننده از گروه 2 ( ایران و لبنان ) ، تیم های حاضر در گروه 3 ( ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه 4 ( جزایر پاسیفیک ، قطر و سنگاپور ) برگزار می شود و 2 تیم برتر جواز حضور در گروه 2 آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند.

انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، امیر والا معدنچی و محمد کارگران اروجی ترکیب تیم ملی تنیس کشورمان را در این رقابت ها تشکیل می دهند.

ماسیمو مورلی از ایتالیا دارای نشان طلا به عنوان سرداور در این مسابقات حضور دارد و سونر سویر به عنوان مسئول هماهنگی داوران از ترکیه ، روسلان تورسانف از ازبکستان به عنوان داور بی طرف، سامان حسنی داور نشان برنز ، سید عادل برقعی داور نشان برنز، شروین صفوی، امین مهدویان، سینا ابراهیمیان و مهدی ملک زاده نمایندگان نشان سفید کشورمان به عنوان داوران صندلی امر قضاوت را بر عهده خواهند داشت.

این رقابت‌ها از 21 تا 26 تیر ماه در آکادمی بین الملی تنیس استقلال برگزار می‌شود.

منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27jjoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار