تاریخ انتشار: 1399/12/23 22:07
کد خبر: 43001

قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک انجام شد

قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی المپیک جهانی در رشته تنیس روی میز انجام شد.
قرعه‌کشی رقابت‌های تنیس روی میز انتخابی المپیک انجام شد

 رقابت‌های انتخابی جهانی المپیک از فردا به مدت چهار روز در دوحه قطر آغاز می شود و نمایندگان کشورمان در جدالی سخت به مصاف بازیکنان قاره های مختلف می‌روند.

در بخش آقایان که 4 بازیکن به رقابت های المپیک توکیو راه پیدا می‌کنند ، فردا (یکشنبه) 24 اسفندماه ساعت 10 صبح در جدول شماره 2، نیما عالمیان به مصاف انخابات از مغولستان می‌رود و در صورت پیروزی ساعت 16 با جاکوب دیجاس از لهستان مسابقه می‌دهد.

نوشاد عالمیان دیگر نماینده کشورمان که در دور اول استراحت دارد، در دور دوم ساعت 16:45 با برنده دیدار بلژیک و قطر مسابقه خواهد داد.

در بخش زنان اما 5 بازیکن از این رقابت‌ها به المپیک ژاپن راه پیدا می‌کنند. طبق برنامه اعلام شده در جدول شماره 3 شیما صفایی ملی پوشان کشورمان فردا 24 اسفندماه ساعت 13:45 به مصاف سارا دی نیوتی از لوگزامبورگ می‌رود و در جدول شماره 4 ندا شهسواری دیگر نماینده کشورمان ساعت 14:30 با سیبل الینکایا از ترکیه دیدار خواهد کرد.

جمیل لطف الله نسبی و حمیده ایرانمنش سرمربیان تیم‌های ملی هدایت ملی پوشان کشورمان را بر عهده دارند. ضمن اینکه محمدرضا میرالماسی مدیر تیم‌های ملی و دکتر محسن پروازی روانشناس تیم‌های ملی به ملی پوشان کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک کمک می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366bl7

آخرین اخبار