تاریخ انتشار: 1396/04/20 11:26
کد خبر: 196921

اصفهان قهرمان مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان دختر کشور شد

تیم اصفهان قهرمان تیمی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی دانش آموزان دختر در مقطع ابتدایی شد.
اصفهان قهرمان مسابقات تنیس روی میز دانش آموزان دختر کشور شد

به گزارش فرتاک ورزشی،در بیست و هشتمین مسابقات سراسری دانش اموزان در رشته تنیس روی میز تیم مازندران مقام دوم و تیم های خوزستان و البرز مشترک مقام های سوم را به خود اختصاص دادند.
دربخش انفرادی بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور، ملیکا باشت باوی از خوزستان و فائزه نصیرایی از مازندران به ترتیب مقام های اول و دوم و فاطمه سادات کیایی از البرز و دینا فرمانی از اصفهان به صورت مشترک مقام سوم مسابقات را کسب کردند.
در بخش دو نفره، فائزه نصیرایی از مازندران و دینا فرمانی از اصفهان قهرمان این مسابقات شدند و طهورا ولی پور پاشا از مازندران و فاطمه سادات کیایی از البرز مقام دوم ، فاطمه مجدلکزا از خراسان رضوی، ملیکا خرمی از خوزستان و فاطیما زرگر و ملیکا باشت باوی از خوزستان مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
مسابقات بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج از 16 تیر ماه در شهر خمین، آغاز و در حال اجرا است.
در این مسابقات یک هزار و 625 دانش آموز ورزشکار، مربی و سرپرست، داور و عوامل اجرایی در قالب 164 تیم ورزشی در دوره های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم حضور دارند.
نفرات برتر این مسابقات به مسابقات جهانی و آسیایی اعزام می شوند.
استان مرکزی از سال 1369 تاکنون، میزبان 11 سری از مسابقات ورزشی و برنامه های ملی در حوزه تربیت بدنی در سطوح مختلف دانش آموزی و فرهنگیان بوده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xalzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان دربی اصفهان مشخص شد