تاریخ انتشار: 1397/05/21 22:22
اختصاصی فرتاک ورزشی|
کد خبر: 134725

دست‌نشان: مجبور شدم به بازیکن مصدوم بازی دهم/ ایده‌آل نبودیم اما از بازیکنانم راضی هستم

مس کرمان موفق شد در خانه 2-0 شهرداری ماهشهر را شکست دهد.
دست‌نشان: مجبور شدم به بازیکن مصدوم بازی دهم/ ایده‌آل نبودیم اما از بازیکنانم راضی هستم

 نادر دست نشان سرمربی تیم فوتبال مس کرمان در پایان بازی با شهرداری ماهشهر در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: این دیدار یک بازی سنگینی بود و تیم ماهشهر بسیار منسجم ظاهر شد. علاوه بر اینکه میلاد باقری را نداشتیم در دقایق پایانی به خاطر ده نفره شدن مجبور شدم ریسک کردیم و او را داخل آوردیم‌. همچنین احمد زنده روح را نداشتیم. فکر می‌کنم بچه ها به دلیل اینکه فشار به خاطر بازی اول‌مان بود استرس داشتند‌ وگرنه شرایط بهتری را برای ارائه بازی و فوتبال بهتر داشتیم.

وی افزود: خوشبختانه دفاع‌مان اجازه نداد که تیم حریف موقعیتی ایجاد کند و ارسالی از ضربات کاشته داشتند که آرمان شهداد نژاد دروازه‌بانی مطمئنی را انجام داد و خط دفاع ما خیلی منسجم بود. خلاصه اینکه از تمام بچه ها راضی هستم با توجه به اینکه از شرایط ایده آل‌مان خیلی فاصله داریم.

دست نشان در خاتمه عنوان داشت: اوایل فصل داوران جوان را برای بازی ها انتخاب می کنند تا برایشان یک تجربه بشود و بتوانند در ادامه قضاوت کنند. داور امروز داور خوبی بود اما فکر کنم به اشتباه بازیکن ما را اخراج کرد که فکر کنم آن هم از کم تجربگی داور بود مثل بچه‌هایمان که کم تجربه هستند و ان شاء الله که بهتر شود و تماشاگران از ته دل تشویق کردند و امیدوارم که بیش‌تر آن ها را در ورزشگاه ببینم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3697yz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیش بازی مس کرمان - شهرداری ماهشهر؛ رونمایی از لیگ یک بازها در کویر/ ریش سفیدها به هم رسیدند
اختصاصی فرتاک ورزشی|