تاریخ انتشار: 1396/04/26 19:22
کد خبر: 195320

واکنش کاپیتان پیشین تیم ملی به شایعه خداحافظی از فوتبال

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران می گوید تصمیمی برای خداحافظی از فوتبال ندارد.
واکنش کاپیتان پیشین تیم ملی به شایعه خداحافظی از فوتبال

 آندرانیک تیموریان شاید سرشناس ترین بیرون مانده فوتبال ایران در فاصله 10 روز تا شروع لیگ باشد. تیموریان که فصل گذشته پیراهن ماشین سازی و نفت تهران را بر تن کرده، در این باره می گوید: در فصل گذشته سال خوب و بدی را داشتم. در ماشین سازی شرایط مورد علاقه من ایجاد نشد اما در نفت تهران شرایط خوبی داشتم. شاید اگر بازی های این تیم پخش می شد، مخاطبان نیز متوجه این موضوع می شدند اما ما در نهایت به عنوان قهرمانی جام حذفی رسیدیم ولی در نهایت با پایان فصل با سلیقه مربیان نفت تهران را ترک کردم.

عدم امضای قرارداد تیموریان با تیم جدید باعث شده تا شایعاتی پیرامون خداحافظی او منتشر شود. شایعاتی که البته آندو آنها را از اساس کذب می داند و درباره آن می گوید: ضمن احترام به تمامی رسانه از آنها می خواهم از انتشار خبر بی منبع خود داری کنند. من حاضر هستم و اگر فردی سوالی دارد، از خود من مطرح کند. نمی دانم چرا برخی این خبر بی اساس را منتشر کرده اند اما من تصمیمی برای خداحافظی ندارم و در صورتیکه این اخبار کذب تکرار شود، برخلاف میل باطنی ام مجبور می شوم از طریق مراجع قضایی این شایعه سازی ها را پیگیری کنم.

تیموریان در پایان درباره آخرین شرایط خود در فصل آینده فوتبال ایران می گوید: هنوز فصل نقل و انتقالات به پایان نرسیده است و طی روزهای آینده تصمیم نهایی خودم را برای انتخاب تیم اعلام خواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3w9kzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



طارمی، کاپیتان سوم پرسپولیس شد