تاریخ انتشار: 1397/06/26 21:11
کد خبر: 129947

اعتراف مربی الدحیل به قدرت پرسپولیسی ها

مربی تیم فوتبال الدحیل قطر پس از شکست مقابل پرسپولیس ایران به جای نبیل معلول در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
اعتراف مربی الدحیل به قدرت پرسپولیسی ها

نبیل معلول سرمربی تیم الدحیل قطر در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس حاضر نشد و دستیارش را نزد خبرنگاران فرستاد. نادی ال داوود مربی الدحیل درباره بازی گفت: از استقبال بی‌نظیر ایرانی‌ها تشکر می‌کنم. این نتیجه در این سطح بالا اتفاق می‌افتد و طبیعی است. گل اول به ما انگیزه داد و خوشحال بودیم. نقشه‌های ما در نیمه اول به نتیجه رسید.

او در ادامه گفت: داور عملکرد خوبی داشت اما بازیکن پرسپولیس باید اخراج می‌شد. تیم ما اشتباهات زیادی داشت و روی اشتباهات فردی گل خوردیم و باختیم. نتیجه به ضرر ما بود اما پرسپولیس تیم قدرتمندی بود و ما آن را در زمین دیدیم.

وی درباره حاضر نشدن معلول در نشست خبری اظهار کرد: ما برای خبرنگاران احترام قائلیم. معلول در جریان بازی آنقدر فریاد زد که دیگر توانایی صحبت در این کنفرانس را نداشت اما من اینجا هستم و به سوالات پاسخ خواهم داد.

نادی ال داوود درباره عملکرد تیمش در نیمه دوم اظهار کرد: هیچ تیمی بدون نقشه وارد زمین نمی‌شود.در نیمه اول به گل رسیدیم. نقشه ما در نیمه دوم زدن گل دوم بود اما اشتباهات فردی مقابل تیمی مثل پرسپولیس مساوی شکست است. نقشه ما عملی نشد و متاسفانه شکست خوردیم.

وی درباره بسته بودن پنجره پرسپولیس و دست باز تیمش برای جذب بازیکنان با کیفیت: ما هم دو بازیکن خود را در اختیار نداشتیم. بازی خوبی ارائه دادیم اما پرسپولیس بیکار نبود و خوب عمل کرد. فوتبال همین است و این بار پرسپولیس بود که توانست ما را شکست دهد.

مربی الدحیل درباره نیمکت‌نشینی یوسف العربی عنوان کرد: یوسف بازیکن بزرگ و گلزن خوبی است. نیمکت‌نشینی العربی تاکتیکی بود. ما می‌خواستیم از کند بودن دفاع پرسپولیس استفاده کنیم و توپ پشت دفاع ارسال کنیم اما موفق نشدیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z55dz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هنرنمایی علیپور و منشا با توپ