تاریخ انتشار: 1397/06/27 15:42
کد خبر: 129843

سید جلال حسینی:ضربه سختی از غیبت برانکو خواهیم خورد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی سختی مقابل السد داریم و آنها تقویت شدند و ای کاش دست تیم ما هم باز بود تا رقابت ما ناعادلانه نباشد.
سید جلال حسینی:ضربه سختی از غیبت برانکو خواهیم خورد

سیدجلال حسینی در خصوص بازی آینده پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، غیبت چند بازیکن و بازی با استقلال در 5 مهرماه صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید.

 رقیب آینده پرسپولیس در آسیا السد قطر است. این تیم را چطور تیمی می‌بینی؟

السد تیم کاملاً حرفه‌ای است. چه السد و چه الدحیل اگر فقط 4 بازیکن خارجی داشتند بحثی نبود اما آنها چندین بازیکن خارجی دارند و 4 بازیکن خوب خارجی هم می‌خرند. ما با این تیم بازی بسیار سختی داریم و السد را تیم فوق‌العاده‌ای می‌دانم. تیم الدحیل هم تیم کاملاً حرفه‌ای و سخت‌کوشی بود و ما در نیمه‌نهایی کار آسانی نداریم. بازیکنان تأثیرگذاری در السد بازی می‌کنند اما با همه این شرایط ما آماده هستیم که دو بازی سخت در دوحه و تهران انجام دهیم.

 دوست داشتید با نیمه‌نهایی با استقلال بازی کنید یا السد؟

برای ما فرق نمی‌کند چرا که هر 4 تیمی که به یک چهارم نهایی رسیده بودند، جزو تیم‌های قدرتمند آسیا هستند و آنها بهترین بودند که به این مرحله رسیدند. چه  الدحیل و چه السد به همراه پرسپولیس و استقلال از بهترین‌های آسیا هستند و قرعه به گونه‌ای بود که هر 4 تیم شانس بازی کردن با یکدیگر را داشتند این در حالی است که خیلی‌ها فکر می‌کردند یک نیمه‌نهایی را السد و الدحیل بازی می‌کنند اما به السد خوردیم هر چند که استقلال هم خیلی زحمت کشید و بازی سختی مقابل السد داشت. ما آماده بازی با هر تیمی هستیم و برایمان فرق نداشت که به چه تیمی می‌خوریم.

 مثل فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا دو تیم از گروه پرسپولیس به نیمه‌نهایی آسیا رسیدند. به نظرت بهتر نیست که به گروه پرسپولیس، گروه مرگ گفته شود؟

شک نکنید که گروه ما سخت‌ترین گروه در آسیا بود و حتی تیم الوصل و نسف‌قارشی هم تیم‌های بسیار خوبی بودند که به همراه السد و پرسپولیس در این گروه قرار داشتند. قطعاً‌ یک تیم از این گروه به فینال لیگ قهرمانان می‌رود و این مسئله نشان می‌دهد که گروه پرسپولیس چه گروه سختی و ترسناکی بود، اما ما از روز اول بازی به بازی پیش رفتیم و به اینجا رسیدیم و امیدوارم همه به ما کمک کنند تا بتوانیم از این مرحله هم عبور کنیم.

 پرسپولیس در 10 روز باید سه بازی حساس انجام دهد. کمک کردن نمی‌تواند لغو کردن یکی از بازی‌های پرسپولیس برای بازی با السد قطر باشد؟

ما نمی‌خواهیم بازی با استقلال عقب بیفتد و در  تاریخ بازی‌ها تغییری صورت بگیرد، چرا که در این شرایط بهتر می‌توانیم در شرایط بازی قرار بگیریم.

 محمد انصاری و کمال کامیابی‌نیا در بازی با السد غایب هستند.

کار ما خیلی سخت است و ماهینی هم مصدوم است و درد زیادی دارد و همچنین شجاع خلیل‌زاده هم درد دارد. از طرفی کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری هم محروم هستند و باید فکری به حال این شرایط کنیم تا با این وضعیت سخت و دشوار به مصاف یک تیم تمام حرفه‌ای مثل السد برویم.

 رویارویی با ژاوی و گابی قطعاً کار سختی است.

به جزء ژاوی و گابی بازیکنانی مثل هیدوست، خوخی، پدرو و ... در السد بازی می‌کنند و رقابت ما با آنها ناعادلانه است چرا که آنها خودشان را تقویت کرده‌اند اما ما دو پنجره است که نمی‌توانیم بازیکن بگیریم. ای کاش دست ما هم باز بود و می‌توانستیم با تیم قوی‌تری به مصاف السد برویم.

 پیش‌بینی کردن در فوتبال سخت است اما فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند به فینال لیگ قهرمانان آسیا برود؟

کار خیلی سختی است اما همه شرایط بازی را دیدند که تیم‌های حریف چقدر قدرتمند هستند. هواداران به ما کمک زیادی کردند و آنها باعث شدند تا برنده شدیم. ما نتیجه فوق‌العاده‌ای گرفتیم که کسی فکرش را نمی‌کرد و به بازی برگشتیم و حالا این آمادگی را داریم که 90 دقیقه در دوحه و تهران با آنها بازی کنیم. درست است که کار سخت است اما ما تلاش‌مان را خواهیم کرد.

 با غیبت برانکو در بازی با السد چطور کنار می‌آیید؟

غیبت برانکو خیلی به ضرر ماست و ما ضربه سختی از غیبت او خواهیم خورد چرا که حضور برانکو  در کنار زمین خیلی اثرگذار و مهم است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vvvmz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تصمیم نهایی برانکو برای بازی مهم و سرنوشت ساز سرخ پوشان