تاریخ انتشار: 1397/06/27 15:50
کد خبر: 129842

برانکو مربی ای نیست که از نام ها و عنوان ها استفاده کند/ شایسته سالاری مد نظر است!

محسن خلیلی می گوید که حضور هواداران و تشویق آنها حتی زمانی که تیم به سه گل نیاز داشت، سبب شد تا پرسپولیس به بازی بازگردد.
 برانکو مربی ای نیست که از نام ها و عنوان ها استفاده کند/ شایسته سالاری مد نظر است!

محسن خلیلی مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار در مورد پیروزی تاریخی سرخپوشان برابر الدحیل که با صعود به دومین نیمه نهایی آسیایی به صورت پیاپی همراه شد گفت: بازی خیلی سختی بود؛ خیلی دشوار و سخت تر از همیشه؛ سخت تر هم شد، وقتی که پرسپولیس گل اول بازی را دریافت کرد و بدترین اتفاق همین بود؛ باید با سه گل به بازی برمی گشتیم. خوشبختانه حضور هواداران پرسپولیس در استادیوم قوت قلب بود و من اتفاقی را دیدم که از همه هوادارای با فرهنگ پرسپولیس تشکر می کنم. بعد از اینکه تیم گل خورد با اینکه سه گل برای صعود نیاز داشت، یکپارچه همه هواداران تیم را تشویق کردند و از همانجا که بازگشت پرسپولیس رقم خورد. بچه ها اسیر نام، ابهت و شرایط مالی خوب الدحیل نشدند و دقیقه به دقیقه این تیم را تحت فشار قرار دادند و با دوندگی و فشار زیادی که به حریف آوردند اجازه ندادند که تیم الدحیل خطری روی دروازه ما ایجاد  کند.در سوی دیگر اصلی ترین عاملی که موجب شده پرسپولیس نتیجه بگیرد ثبات کادر فنی و ترکیب تیم بوده است.

 

وی ادامه داد: باید تبریک گفت به کادر فنی پرسپولیس که با وجود بسته بودن پنجره و محرومیت های زیادی که تیم با آنها مواجه است، هم در خانه حریف و هم در آزادی بازی پرانرژی وبا طراواتی را به نمایش گذاشت. البته باید از مدیریت تیم هم تشکر کرد که تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم به کار گرفته اند.

 

آقای گل سابق لیگ برتر در پاسخ به این سوال که چطور می شود پرسپولیس با این همه محدودیت می تواند برای دومین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد و در لیگ هم همچنان مدعی باشد، توضیح داد: بارزترین نکته این است که در جهنم آزادی و با حضور هزاران هوادار پرسپولیس رد شدن از سد محکمی مثل پرسپولیس سخت است. در تمرینات تیم که بودم با تک تک بچه ها صحبت کردم و همانطور که در مصاحبه گفتم در تک تک بچه ها انگیزه و امید را دیدم و ایمان داشتم که بازی را می بریم؛ به همین خاطر به استادیوم رفتم و چون می دانستم برنده بازی می شویم.

 

محسن خلیلی که در مصاحبه پیش از بازی در مورد دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس و پیروزی دراماتیک در آن مسابقه صحبت کرده بود، در پاسخ به این سوال که آیا می تواند این دو مسابقه را با هم مقایسه کند، عنوان کرد: این بازگشت به بازی پرسپولیس را نمی توانم با آن مسابقه مقایسه کنم؛ شرایط ها متفاوت است. صحبتی که کردم این بود که چنین اتفاقی افتاده و امیدوار بودم آن شرایط تکرار شود؛ خوشحالم این اتفاق افتاد به خصوص در این شرایط که مردم اوضاع بدی را از لحاظ اقتصادی تجربه می کنند، فوتبال ورزشی است  که توانست میلیون ها نفر را خوشحال کند؛ امیدوارم که مسئولین مملکت هزینه بیشتری برای فوتبال انجام دهند، چرا که یکی از اصلی ترین گزینه های شادی مردم است.

 

مهاجم سابق پرسپولیس در مورد نمایش منشا مقابل الدحیل و اینکه آیا بازی نکردن او در بازی های لیگ منصفانه بوده یا خیر، توضیح داد: من تمامی بازی های لیگ را به خاطر شغلی که دارم و همینطور علاقه رصد می کنم، چون به عنوان کارشناس در برنامه های تلویزیونی حاضر می شوم. با خیلی از بازیکنان و مرییان در تماس هستم و از شرایط آنها اطلاع دارم. منشا آنطور که باید رضایت برانکو را جلب نکرده بود، چون فاکتور اصلی پرسپولیسِ برانکو دوندگی و جنگندنی است که این بازیکن از این شرایط دور بود و برانکو مربی ای نیست که از نام ها و عنوان ها استفاده کند؛ برانکو بیشتر به شایسته سالاری توجه دارد. بازی قبل من در تلویزیون هم گفتم که بازی با نساجی امیدوارم بازی تدارکاتی خوبی برای بازگشت منشا باشد و بتواند در مقابل الدحیل خودی نشان دهد و دیروز یکی از بهترین های پرسپولیس منشا بود.

 

وی در مورد نحوه به ثمر رسیدن گل منشا هم گفت: یک فوتبالیست باید خیلی اعتماد به نفس داشته باشد که این کار را بکند و منشا با این کار این نوید را به هواداران پرسپولیس داد که به روزهای خوبش بازگشته است.

 

خلیلی در مورد محرومان پرسپولیس هم بیان کرد: کار خیلی سخت است؛ پرسپولیس 13 بازیکن بیشتر ندارد و محرومیت بازیکنان کلیدی به تیم ضربه می زند، اما بازیکنان جایگزین نشان داده اند که می توانند تاثیرگذار باشند و امیدوارم هر بازیکنی جای بازیکنان محروم بازی می کند، بتواند به خوبی وظایفش را انجام دهد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rppwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



علیپور نتواست از طارمی و خلیلی سبقت بگیرد!