تاریخ انتشار: 1397/06/31 15:33
کد خبر: 129390

یک سال بدون طارمی برای پرسپولیس

آخرین حضور مهدی طارمی در ترکیب تیم پرسپولیس هفته هفتم لیگ هفدهم بود.
یک سال بدون طارمی برای پرسپولیس

فصل گذشته مهدی طارمی در هفته هفتم آخرین حضور خود در ترکیب تیم پرسپولیس را تجربه کرد. در دیداری که روز 30 شهریور برگزار شد، آقای گل سرخ ها توانست از روی نقطه پنالتی دروازه سپاهانی ها را باز کند و پرسپولیس را پیش بیاندازد. او در حالی پنالتی را گل کرد که چند ماه قبل در بازی های آسیایی موفق به این کار نشده بود. پس از این بازی مهدی طارمی با محرومیت 4 ماهه به دلیل نقض قوانین فیفا در انتقال از ریزه اسپور به پرسپولیس مواجه شد و نتوانست تیمش را همراهی کند. وی همچنین پس از پایان دوره محرومیتش راهی تیم الغرافه قطر شد تا پرونده اش در تیم پرسپولیس بسته شود.

حال پرسپولیسی ها در حالی فردا به مصاف سپیدرود رشت می روند که این بازی در چارچوب هفته هفتم برگزار می شود و به نوعی باتوجه به تقویم فوتبالی لیگ ایران، این بازی حکم یک سالگی دوری طارمی از پیراهن پرسپولیس خواهد بود. در این مدت علی علیپور به خوبی توانسته جای طارمی را پر کند و فصل گذشته هم توپ طلا را بار دیگر در چنگ پرسپولیسی ها نگه داشت.

طارمی در طول سه فصل و نیم بازی برای پرسپولیس دو عنوان آقای گلی به دست آورد و توانست خود را به عنوان برترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس در لیگ برتر معرفی کند؛ عنوانی که علی علیپور می خواهد آن را به دست بیاورد.

قرمزها در این یک سال بدون مهدی طارمی موفق شدند عنوان برترین خط حمله لیگ را کسب کنند. قرمزها 42 گل لیگ برتری هم زدند و در لیگ قهرمانان آسیا 2018 نیز 17 بار توپ را از خط دروازه حریفان عبور دادند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rpgvz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیکه پرانی ستاره پرسپولیس به طارمی بعد از شکست الدحیل