تاریخ انتشار: 1397/07/01 22:59
کد خبر: 129150

خلیل زاده:هرجا که آقای برانکو بگویند بازی می کنیم

شجاع خلیل زاده می گوید شرایط جدولی در دربی بی اثر است و نمی توان این مسابقه را پیش بینی کرد.
خلیل زاده:هرجا که آقای برانکو بگویند بازی می کنیم

شجاع خلیل زاده امروز همچون نیمه دوم بازی با الدحیل در پست دفاع راست به میدان رفت و عملکرد قابل قبولی هم داشت. او در میکسدزون درباره پیروزی پرسپولیس مقابل سپیدرود گفت: برد حقمان بود با این بازی که به نمایش گذاشتیم. خیلی بازیکن ها خسته بودند، فشار بازی هم خیلی اذیت کرد خداراشکر توانستیم با یک بازی خوب و منطقی سه امتیاز بازی را بگیریم. به تیم سپیدرود و علی آقای کریمی بابت تیم جوانی که دارد، تبریک می گویم انشالله که حقشان را در لیگ بگیرند.

 

وی درباره تغییر پستش توضیح داد: هرجا که آقای برانکو بگویند بازی می کنیم، نظر سرمربی مهم است. ما تمام تلاشمان را برای تیم می کنیم که بهترین عملکرد را داشته باشیم.

 

شجاع به دربی هم اشاره کرد و گفت: دربی شرایط متفاوتی با دیگر بازی ها دارد. خیلی شرایط سختی دارد دربی، متفاوت است و امیدوارم نتیجه بگیریم.

 

مدافع تیم پرسپولیس درباره نتیجه دربی هم خاطرنشان کرد: نتیجه مشخص نیست، هرچه بالاسری بخواهد، آدم از فردایش خبر ندارد که مرده است یا زنده!

 

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که آیا به دفاع راست آمده تا به تیم ملی دعوت شود، اظهار داشت: گلر هم بگذارد بازی می کنیم، دفاع راست یا دفاع وسط، مهم نیست برای من. مهم نتیجه برای پرسپولیس است که امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم و جایگاهی که حقمان است را بگیریم. من تمام زحمتم را می کشم و تمام تلاشم را می کنم تا اول عملکرد خوبم برای پرسپولیس باشد و بعد اگر قسمت بود تیم ملی دعوت شوم.

 

وی درباره شرایط جدول پیش از دربی هم گفت: اصلا همچین چیزی نیست. استقلال تیم بزرگ و قابل احترامی است، هواداران خوبی هم دارد و امیدواریم استقلال هم به جایگاهی که حقش است را بگیرد.

 

شجاع خلیل زاده درخصوص سوالی راجع به گل وریا غفوری و اشتباه عجیبش در دربی فصل قبل هم یادآور شد: صحنه زیاد است، هم برای استقلالی ها و هم پرسپولیسی ها! امیدوارم هواداران بیایند تیم را حمایت کنند و بهترین عملکرد را داشته باشیم. قول نمی توانم بدهم، از فردایم خبر ندارم اما امیدوارم بهترین نتیجه را بگیریم تا هواداران شاد شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27akzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستاره تیم پرسپولیس مقابل السد محروم نیست