تاریخ انتشار: 1397/07/03 09:30
کد خبر: 128983

حال پرسپولیس خوبِ خوب است!

یک سال پیش، امروزِ پرسپولیس را چطور پیش‌بینی کرده بودی؟ چه پیش‌بینی می‌توانستی داشته باشی جز ناخوش‌احوالی که تصور همه ما بود؟ حالا اما که درست یک سال از آن محرومیت لعنتی گذشته، حال پرسپولیس خوب خوب است.
حال پرسپولیس خوبِ خوب است!

سالروز آخرین بازی مهدی طارمی برای پرسپولیس هم هست اتفاقا. آقای گل، آخرین گل سرخش را از روی نقطه پنالتی به سپاهان زد و محروم شد. پرسپولیس هم همینطور. تیم قهرمان ایران که ناباورانه خود را به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسانده بود اما افتضاح مشترک طاهری و طارمی به لبه پرتگاه کشاندش.

تکرار مکررات است یادآوری بسته شدن پنجره‌ و محرومیت طارمی که می‌گفتند بدون او، پرسپولیس زمینگیر می‌‌شود. پرسپولیسی که از آسیا حذف شد و هنوز نتوانسته بازیکن بخرد اما دربی رفت لیگ هفدهم را برد، با اختلاف ۷ امتیازی قهرمان نیم‌فصل و پیش از پایان لیگ قهرمان فصل شد. مهم‌تر از آن اما آقای گلی علی علیپور بود که می‌گفتند به اندازه یک پای طارمی هم توانایی ندارد. او اما رکورد مهدی طارمی را شکست و آقای گل شد.

صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2018 آسیا و حضور دوباره در نیمه‌نهایی را هم که با شکست دادن الدحیل دلچسب‌تر شده، به موفقیت‌های تیم محروم برانکو اضافه کنید. تیمی که باز هم قهرمان شد، رکوردهایش را ارتقا داد، همه جایزه‌های بهترین‌های فوتبال ایران را هم مال خود کرد. این همان تیمی بود که بعد از مهدی طارمی، محرمی،  احمدزاده و مسلمان هم ترکش کردند و محسن ربیع‌خواه را به خاطر مصدومیت از دست داد اما انگیزه‌هایش را نه. پرسپولیس در ظاهر خیلی چیزها را از دست داد اما همه چیز سر جای خودش است، فقط مهره‌ها عوض شده‌اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kyxpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


این مسئله میتواند دردسری جدی و بزرگ برای برانکو و مردانش باشد!