تاریخ انتشار: 1397/07/12 12:24
کد خبر: 127684

گرشاسبی:حتی روزهایی را که باختیم هم تشویق شدیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سوای افتخارآفرینی برای پرسپولیس و فوتبال ایران، انگیزه مالی هم وجود دارد تا بتوانیم قهرمان آسیا شویم.
گرشاسبی:حتی روزهایی را که باختیم هم تشویق شدیم

حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرسپولیس و برد این تیم مقابل السد قطر گفت: قبل از دربی ما جلسه‌ای با آقای برانکو برگزار کردیم و به دلیل کمبود نیرو راغب بودیم که برخی مسابقات جابجا شود تا بازیکنان آسیب نبینند، اما برای بازی با استقلال احتمال دادیم که این درخواست ما را نپذیرند، چرا که قبل از آن هم بحث سوپرجام به وجود آمده بود و احتمال دادیم این مسئله اثرات منفی روی تیم بگذارد. بعد از این موضوع اعلام کردیم که در تاریخ‌های اعلام شده بازی می‌کنیم و به نظرم این مسئله اثرات مثبت روانی برای تیم ما به همراه داشت. دیدید که با همان ترکیب و با مصدومان و محرومان در دربی بازی کردیم که البته ماهینی هم مصدوم شد و با نیروی موجود به قطر رفتیم. خوشبختانه بازیکنان هم‌قسم شدند تا نتیجه خوبی بگیریم و با بازیکنان ذخیره و جوان به مصاف السد قطر رفتیم که در خانه تا دندان مسلح به مسائل مالی بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: ما به هواداران قول دادیم که صادقانه حرف بزنیم و باید بگویم پول یک بازیکن السد یک برابر و نیم بودجه کل باشگاه پرسپولیس بود، اما جوانان ایرانی ما می‌توانیم را معنا کردند و با وجود جو سنگینی که در ورزشگاه وجود داشت کار بزرگی انجام دادند، اما هواداران باید بدانند که کار تمام نشده و سخت‌ترین کار ما در تهران است چرا که تیم السد زخمی است و با همه وجود به تهران می‌آید. هواداران فکر نکنند چیزی تمام شده است و نباید انتظارات را بالا ببرند، آنها باید ورزشگاه را قرمز کنند و بدانند که بازیکنان کار خودشان را انجام دادند و حالا نوبت هواداران است که با قرمز کردن ورزشگاه از تیم حمایت کنند.

گرشاسبی که با برنامه هوادار رادیو ورزش گفتگو می کرد، در خصوص اینکه چه برنامه‌ریزی برای پرسپولیس درنظر گرفته شده تا این تیم بتواند به فینال آسیا برود و آنجا هم موفق باشد، افزود: برانکو از شروع فصل برنامه‌ریزی خوبی برای لیگ و جام حذفی داشت، چرا که ما از نقل و انتقالات محروم بودیم و با ۱۳ بازیکن و تعدادی جوان باانگیزه که در زمین کم نمی‌گذارند وارد این مسابقات شدیم، اما به هر حال محرومیت کار را سخت کرده بود. من خودم را جدا می‌کنم، اما واقعا کار به خوبی مدیریت شد و هیأت مدیره و کادرفنی به خوبی این شرایط را مدیریت کردند. ان‌شاءالله ۱ آبان در تهران با کسب یک نتیجه خوب کار را تمام کنیم و به سمت فینال آسیا برویم، انگیزه ما برای فینال سوای کسب افتخار برای کشور بحث مسائل مالی است، چرا که با پاداش آن می‌توانیم بخشی از تنگنای مالی را پوشش دهیم و ان‌شاءالله با قهرمانی در آسیا یک ستاره دیگر به پیراهن پرافتخار پرسپولیس اضافه کنیم، البته دغدغه‌هایی وجود دارد و دوست ندارم کام هواداران تلخ شود، اما وزیر ورزش به دنبال حل مشکلات ارزی است تا مربیان و بازیکنان دغدغه‌ای نداشته باشند و به اهداف خودمان برسیم.

وی در پاسخ به سؤال مجری برنامه در خصوص اینکه پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس همکاری خوبی با برخی رسانه‌ها و رادیو ندارد، تصریح کرد: کار در پرسپولیس سخت است و خود من هم به شخصه پاسخگو هستم، مگر اینکه در جلسه‌ای با وزیر باشم، به هر حال هواداران صاحبان اصلی باشگاه هستند و ما کارمند آنها هستیم، اما این مسئله را پیگیر خواهم شد.

وی در پایان افزود: یکی از خوشحالی‌های ما این است که هواداران نمی‌گویند ببرید، بلکه می‌گویند خوب بازی کنید و حتی روزهایی را که باختیم هم تشویق شدیم، حتی ما در قطر به الدوحیل یک بر صفر باختیم اما هواداران یکصدا در بازی برگشت تیم را تشویق کردند و برنده شدیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ljokr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی:شما از هیچ، همه چیز می‌سازید/ آسیا را غافلگیر کردید!