تاریخ انتشار: 1397/07/14 09:17
کد خبر: 127456

پرسپولیس و رئال مادرید؛تنها 4 گام فاصله

تیم فوتبال پرسپولیس با قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا، این فرصت را دارد تا با رئال مادرید اسپانیا در جام باشگاه‌های جهان رو در رو شود.
پرسپولیس و رئال مادرید؛تنها 4 گام فاصله

تیم فوتبال پرسپولیس ایران در چارچوب دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه به مصاف السد قطر رفت و با تک گل علی علیپور از روی نقطه پنالتی به پیروزی یک بر صفر رسید. بازی برگشت این ۲ تیم هم یک آبان ۱۳۹۷ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و شاگردان برانکو با پیروزی خانگی و حتی مساوی می‌توانند راهی فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شوند.

در دیگر دیدار نیمه نهایی هم، تیم‌های کاشیما آنتلرز ژاپن و سوون سامسونگ کره جنوبی به مصاف هم رفتند که نماینده سامورایی‌ها (لقب ژاپن) موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی برسند.

طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) بازی رفت فینال در خانه نماینده شرق آسیا و دیدار برگشت در ۲ کشور ایران و یا قطر برگزار خواهد شد که به سود تیم های غرب آسیا است و آن‌ها می‌توانند نتیجه بازی رفت دیدار نهایی را جبران کنند.

همچنین چندی پیش قرعه کشی جام باشگاه‌های جهان ۲۰۱۸ امارات انجام شد که اگر نماینده آسیا بتواند از سد گوادالاخارای مکزیک بگذرد، در مرحله دوم این مسابقات باید به مصاف رئال مادرید اسپانیا برود.

حضور رئال مادرید، گوادالاخارای مکزیک، ولینگتون نیوزلند و العین امارات در این رقابت‌ها قطعی شده و در نخستین دیدار ۲ تیم العین امارات و ولینگتون نیوزلند در دیدار پلی آف به مصاف هم می‌روند و برنده وارد جدول اصلی مسابقات خواهد شد. مرحله نیمه نهایی هم روز ۱۸ دسامبر آغاز می‌شود که تیم‌ رئال مادرید به عنوان قهرمان اروپا و تیم قهرمان آمریکای جنوبی نیز وارد تورنمنت می‌شوند. رئال مادرید با برنده دیدار قهرمان آسیا و گوادالاخارا بازی می‌کند و قهرمان آمریکای جنوبی با برنده دیدار قهرمان آفریقا و برنده پلی آف و در نهایت دو تیم فینالیست و دو تیمی که به رده بندی می‌روند، مشخص می‌شود.

حالا پرسپولیس ایران برای رویارویی با رئال مادرید تنها ۴ گام (بازی برگشت با السد قطر - دیدار رفت فینال - دیدار برگشت فینال - دیدار با گوادالاخارای مکزیک) فاصله دارد و باید دید آیا شاگردان برانکو با تیم پرافتخار اروپا دیدار خواهد کرد یا خیر؟

مسابقات جام باشگاه‌های جهان از تاریخ ۱۲ تا ۲۲ دسامبر سال ۲۰۱۸ در شهر امارات و دو ورزشگاه زاید و هازا بین زاید شهر‌های ابوظبی و العین برگزار می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ex789

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیپور:  مطمئن باشید رونالدو لیگ ایتالیا را هم منفجر خواهد کرد