تاریخ انتشار: 1397/07/28 08:56
کد خبر: 125620

تصمیم برانکو برای دیدار با السد

یک روزنامه قطری از تصمیم برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس برای چیدن سپر دفاعی در بازی برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر السد خبر داد.
تصمیم برانکو برای دیدار با السد

روزنامه الشرق قطر در نسخه امروز (شنبه) خود به قلم شادی مبره درباره برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا میان تیم‌های پرسپولیس و السد دوحه که سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود نوشت: در خط دفاعی تیم پرسپولیس پس از مصدومیت حسین ماهینی تغییر اجباری ایجاد و سیامک نعمتی جایگزین او شد. شایان مصلح نیز در بازی رفت برابر السد قطر به جای محمد انصاری‌ که محروم بود در ترکیب تیم پرسپولیس جای گرفت و انتظار می‌رود این مدافع برای بازی برگشت حضور داشته باشد. پرسپولیس در قلب خط دفاعی خود روی بازیکن باتجربه‌ای همانند سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده تکیه می‌کند که در بازی رفت در دوحه بارها موفق به مهار توپ و 24 حمله بازیکنان السد شدند.

در ادامه این مطلب آمده است: در این زمان تیم پرسپولیس تحت هدایت برانکو ایونکوویچ آماده‌سازی خود را پشت‌سر می‌گذارد که قطعا روی تاکتیک دفاعی و استفاده از ضد حمله‌ها تاکید خواهد داشت تا از این طریق قدرت هجومی السد توسط بغداد بونجاح و اکرم عفیف مهار شود.

السد در بازی رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر برابر پرسپولیس شکست را پذیرا شد. بازی برگشت نیز ساعت 18:30 روز اول آبان در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wwzzd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی پروین: کار هنوز تمام نشده است!