تاریخ انتشار: 1397/07/28 11:01
کد خبر: 125602

قرار نیست این بازیکن از پرسپولیس جدا شود

ستاره پرسپولیس در نیم فصل هم در تیم ماندنی است.
قرار نیست این بازیکن از پرسپولیس جدا شود

تیم فوتبال پرسپولیس در پایان نیم فصل نخست می تواند بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد اما با این حال به تک تک بازیکنان فعلی اش نیاز دارد به خصوص بازیکنانی که بیشتر از بقیه شانس حضور در ترکیب اصلی و کمک به تیم را دارند.

 

این در حالی است که تا همین چند هفته قبل می‌گفتند برانکو از وضعیت گادوین منشا هیچ رضایتی ندارد و او باید در نیم فصل و پس از اضافه شدن یاران جدید، کمپ سرخپوشان را ترک کند، اما شنیدیم پس از درخشش منشا در بازی‌های گذشته سرخپوشان و تاثیرگذاری بر رقم خوردن موفقیت‌ها اخیر این تیم، نظر برانکو نیز تغییر کرده و خواهان حفظ همه بازیکنان در نیم فصل شده که این قانون، شامل مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌ها هم می‌شود.

 

برخی مدعی بودند به خاطر بازی‌های درخشان منشا‌ در فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا و همچنین گلزنی در این فصل از لیگ قهرمانان، منشا توانسته مشتری‌های پر و پا قرصی از لیگ کشور‌های حوزه خلیج فارس پیدا کند و در صورتی که برانکو در خروجی را به او نشان بدهد، این بازیکن فورا راهی یکی از این لیگ‌ها می‌شود، اما شنیدیم مشکلات بین منشا و برانکو به صورت کامل حل شده و دیگر قرار نیست مهاجم نسبتا پر حاشیه پرسپولیس در نیم فصل از لیست پروفسور کنار گذاشته شود.

 

از سوی دیگر مشکلات مالی شدیدی که باشگاه پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم می‌کند، باعث شده تا گادوین منشا به یکی از عصبانی‌ترین بازیکنان پرسپولیس بدل شود. او قرار بود هفته گذشته برای همسرش در ایتالیا پول واریز کند، اما این اتفاق رخ نداد، زیرا پولی در بساط باشگاه نبود. با وجود همه این اتفاقات و دلخوری ها، اما نزدیکان منشا می‌گویند به هیچ عنوان قراری بر جدایی او از پرسپولیس نیست و به محض تسویه حساب ها، همه چیز روبراه می‌شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27adq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک ستاره دیگر پرسپولیس مصدوم شد