تاریخ انتشار: 1397/07/28 19:46
کد خبر: 125524

اختصاصی/ برانکو در اندیشه ورق زدن تاریخ/ پرفسور مراقب آمار و ارقام گذشته باشد

شکست دیگر در حساسترین زمان برای برانکو و یا نامش برای همیشه در قلب طرفداران میلیونی پرسپولیس حک میشود!
اختصاصی/ برانکو در اندیشه ورق زدن تاریخ/ پرفسور مراقب آمار و ارقام گذشته باشد

روح الله سلطانی لشکناری؛ اول آبان ماه روز سرنوشت ساز برای فوتبال ایران می باشد، روزی که پرسپولیس می تواند برای اولین بار در عمر چندین دهه خود شگفتی ساز شده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

شیرینی این اتفاق وقتی بیشتر می شود که متوجه می شویم پنجره نقل و انتقالات برای این تیم بسته بوده و حتی در این شرایط چند بازیکن اصلی تیم در پایان فصل جدا شدند، اما برانکو و شاگردانش کاری کردند کارستان و تا این مرحله صعود کردند و بهترین تیم های حاضر در جام را شکست دادند و نود دقیقه فرصت دارند تا در برابر السد این تیم متمول قطری عبور کنند. اما علی رغم تمامی نکات مثبتی که برانکو در پرسپولیس از خود نشان داده است،یک نگرانی وجود دارد که باید پرفسور به آن توجه ویژه داشته باشد تا این اتفاق دوباره تکرار نشود و آنهم این است که  آمار و ارقام از حضور سه ساله این مربی در  پرسپولیس نشان داده او در بزنگاهای حساس بازی هایی را واگذار کرده که اصلا در ذهن هیچ فوتبال دوستی نمی گنجیده است!

برانکو در سه فصل حضورش بازی هایی را واگذار کرد که با برد آنها می توانست قهرمانی های بدست آمده را با خاطره خیلی دلنشین تر به کام سرخ دلان شیرین کند!! باخت به نفت تهران، حتی یک مساوی در آن بازی پرسپولیس را قهرمان میکرد، باخت سه بر دو به استقلال، شیرینی قهرمانی را کمی تلخ کرد، و باخت یک بر صفر در نیم فصل دوم به رقیب سنتی در آزادی جشن قهرمانی را در فصل قبل به روزهای آخر کشاند!

تجربه نشان داده پرفسور در روزی که همه انتظار خوب بودن از او و تیمش را دارند، متاسفانه نتیجه غیر قابل باور را رقم میزنند! آیا می توان امیدوار بود که فوتبال ایران برای یک جشن بزرگ آماده شود؟! آیا برانکو و یارانش از تاریخ عبور خواهند کرد و به فینال جذاب ترین لیگ آسیا صعود می کنند؟!

برانکو اگر تصمیم عجیبی اتخاذ نکند و مثل همیشه با فکری منطقی، بدون احساس و زیر پا نگذاشتن اصول همیشگی خود، بدور از دفاع اتوبوسی و سیستم ۲ ۴ ۴ لوزی و کشاندن بازی به جناحین ، بستن عمق خط دفاعی خود  و پرس  از میانه زمین و در ضد حمله میتواند کار السد را تمام کند، بزرگترین و تنهاترین پاشنه آشیل تیم السد سنگربان این تیم است که ثابت کرده در مقابل فشار تماشاگران زود تسلیم میشود، شوت از  پشت محوطه هیجده قدم و سانتر از جناحین بهترین روش های گل زدن به دروازه بان کوتاه قد و پر استرس السد قطر است، پرسپولیس برانکو اول باید گل نخورد و بعد به فکر گل زدن باشد. برانکو و یارانش نباید بهترین فرصت برای ماندگار شدن در قلب هواداران پرطرفدارترین تیم آسیا را به راحتی و یا با اشتباهی ساده و بچگانه از دست دهند.

برانکو پیرمرد قابل احترام کروات تا به امروز مثل کادر فنی و بازیکان خارجی که در اختیار دارد، طبق قانون فیفا بعلت عدم دریافت حقوق و مطالبات خودشان در مدت بیشتر از دو ماه میتوانستند قراردادشان را یک طرفه فسخ کنند و از پرسپولیس جدا شوند، اما او و کادر فنی قابل اعتمادش همانند بازیکنان خارجی ثابت کردند وفادارتر از بعضی از بازیکنان ایرانی تیم پرسپولیس بوده اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458abd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکته جالب دیدار پرسپولیس و الدحیل قطر

پرسپولیس با ۱۲ امتیاز صعود نمی‌کند!
برانکو و نگرانی قانون AFC