تاریخ انتشار: 1397/07/30 11:02
کد خبر: 125305

همین الان هم کچل هستم/ نیازی به زدن موهایم ندارم

دروازه بان کروات پرسپولیس درباره دیدار با السد و همچنین عملکردش در برابر نود ارومیه صحبت کرد.
همین الان هم کچل هستم/ نیازی به زدن موهایم ندارم

چیزی تا آغاز بازی برگشت تیمهای پرسپولیس و السد قطر در چارچوب دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده است. بوژیدار رادوشوویچ در جریان آخرین پیکار سرخپوشان پیش از مصاف با تیم فریرا در زمین حضور داشت و سومین کلین شیت این فصل خود را به ثبت رساند. حالا او در این گفت و گو درباره مسائل مختلفی صحبت کرد که خواندن متن آن را به شما توصیه می کنیم:

ابتدا درباره بازی با نود ارومیه صحبت کن. بازی گره خورده بود و حریفتان نمایش تحسین برانگیزی داشت.

بازی با نود ارومیه بسیار سخت بود چرا که ما فکر و ذکرمان روی دیدار با السد بود و تیم حریف هم عملکرد خوبی داشت. با این حال مهمترین مساله این بود که بردیم و به مرحله بعد راه پیدا کردیم و اتمسفر تیم و هواداران را برای بازی سه شنبه به حالت ایده ال و خوبی رساندیم.

نسبت به فصل قبل بیشتر به بازی گرفته می شوی و چهارمین بازی این فصل خود را انجام دادی. در این باره چه نظری داری؟

من احساس خوبی در درون دروازه داشتم و خوشحالم که نسبت به فصل های قبل شانس بیشتری برای حضور در درون دروازه پیدا کرده ام. امیدوارم که در ادامه فصل بتوانم بیشتر به میدان بروم و بازی کنم و توانایی ام را به نمایش بگذارم.

از آمادگی خوبی هم در این فصل برخوردار بودی و تنها یک گل خوردی که آن هم در جریان مسابقه نبوده و از ولسیانی پنالتی دریافت کردی.

در یک کلام می توانم بگویم خیلی خوشحالم از این اتفاق. من خیلی سخت زیر نظر ایگور پانادیچ کار می کنم و او هم زحمت زیادی می کشد. در تابستان ما تمرینات طاقت فرسایی را داشتیم و همیشه تا آخرین نفس می جنگم و تلاش می کنم.

السدی ها برای جبران باخت دور رفت به ورزشگاه آزادی می آیند و اعلام کرده اند که باید پرسپولیس را شکست دهند تا هر طور شده به فینال برسند. نظر تو در این باره چیست؟

السدی ها هر چه می خواهند بگویند مشکلی ندارد اما حقیقت این است که آنها هر مسابقه خود را در لیگ قطر در مقابل 100 نفر هوادار برگزار می کنند اما فکر می کنم سه شنبه روز متفاوتی برایشان خواهد بود چرا که انتظار دارم مقابل 100 هزار نفر باید به زمین بیایند. تماشاگران یار دوازدهم ما در زمین مسابقه خواهند بود.

آنها ادعا کرده اند که استقلال را هم در حضور 100 هزار نفر در ورزشگاه آزادی برده اند و تجربه خوبی در این باره دارند.

بله. درست است آنها استقلال را شکست دادند. اما ما استقلال نیستیم. السد این بار باید مقابل بزرگترین تیم ایران بازی کند و شرایط به کلی متفاوت است.

هواداران نسبت به کمبود مهره و همچنین مصدومیت کمال نگران هستند. نظر تو در این باره چیست؟

تا آنجا که من می دانم کمال مشکلی برای بازی نخواهد داشت و می تواند به میدان برود. ما فقط حسین ماهینی را نداریم که امیدوارم هر چه زودتر بهبوبد پیدا کند و بتواند برای پرسپولیس بازی کند.

شجاع خلیل زاده گفته بود که اگر پرسپولیس قهرمان آسیا شود موهایش را از ته خواهد زد. تو چی؟ اگر پرسپولیس قهرمان شود چه کار می کنی؟

من نیازی به زدن موهایم و کچل کردنم ندارم. چرا که همین الان هم کچل هستم! هنوز فکر نکردم که باید چه کار کنم و باید ببینم چه کاری می توانم انجام بدهم. با این حال هدف همه ما قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا و رسیدن به جام باشگاه های جهان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2alygy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رادوشویچ فامیل برانکو و زلاتکو