تاریخ انتشار: 1397/08/02 23:25
منافی: به بیرانوند تبریک می گویم
کد خبر: 124860

اختصاصی/ برای استقلالی ها کٌری نخواندم/ این بازی یک بازی ملی حساب می شود و فکر می کنم استقلالی ها هم دیشب خوشحال بودند

جواد منافی پیشکسوت تیم پرسپولیس پس از صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا ضمن تبریک به بیرانوند اعلام کرد که استقلالی ها هم از این پیروزی خوشحال شدند.
اختصاصی/ برای استقلالی ها کٌری نخواندم/ این بازی یک بازی ملی حساب می شود و فکر می کنم استقلالی ها هم دیشب خوشحال بودند

جوادمنافی پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درباره تساوی دو تیم پرسپولیس-السد و صعود سرخ پوشان ایران به فینال لیگ قهرمانان اظهار داشت: بازی تاریخی ای را بازیکنان انجام دادند. با شرایطی که پرسپولیس در این فصل با نفرات کم داشت. هر کدام از این بازیکنان به اندازه دو نفر می دویدند. در واقع بچه های پرسپولیس با ارائه یک بازی درخشان از خط دفاع تا حمله هر چی در توان داشتند به نمایش گذاشتند.

وی افزود: السد یکی از بهترین تیم های آسیا است. اما منشا و علیپور با دوندگی زیاد، مدام خط دفاعی این تیم قطری را آزار دادند.

منافی ادامه داد: با اینکه با حضور هواداران‌مان در دقایق ابتدایی بازی یک گل دریافت کردیم اما در نیمه دوم توانستیم به بازی برگردیم. این گل مساوی برای تیم ما خیلی اهمیت داشت.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با فینالیست شدن این تیم تصریح کرد: فکر می کردیم پرسپولیس فینالیست می شود ولی این را هم می دانستیم که یک بازی بسیار سختی مقابل السد داریم. نیمکت ما نیمکت آسیایی نبود و با تعداد نفرات کمی به مصاف این تیم رفتیم.

منافی در ادامه به ستایش سرمربی پرسپولیس پرداخت و گفت: باید به برانکو تبریک گفت. او با تمام مشکلاتی که تیمش در این فصل دچار شد توانست تیم را به فینال آسیا برساند. فکر می کنم بعد از مدت ها همه از این صعود خوشحال شدند.

بازیکن اسبق پرسپولیس درخصوص درخشش علیرضا بیرانوند گفت: یکی از بهترین بازیکنان زمین در بازی دیشب بیرانوند بود. عملکرد دروازه بان یک تیم در بازی خیلی اهمیت دارد. حتی مربی حریف هم پس از بازی گفت گلر پرسپولیس در سد جهانی در این بازی ظاهر شده است.

وی افزود: بیرانوند نقش مهمی در صعود تیم داشت. به او هم تبریک می گویم. زیرا شب بسیار خوبی را پشت سر گذاشت.

منافی در رابطه با قهرمان شدن پرسپولیس در آسیا گفت: همه ما امیدواریم که پرسپولیس قهرمان آسیا شود. امروز هم بازی تیم کاشیما ژاپن را دیدیم. تیم گردن کلفتی است. همین که به فینال راه پیدا کردیم کار بسیار بزرگی انجام دادیم.

وی ادامه داد: مطمئن هستم با بازیکنانی که داریم با تمام توان برای قهرمانی تلاش می کنند. امیدوارم همچین اتفاقی بیافتد هرچند کار بسیار سختی است

منافی در پاسخ به این سؤال که آیا بعد صعود برای استقلالی ها کری خوانده گفت: نه کری نخواندم. این بازی یک بازی ملی حساب می شود و فکر می کنم استقلالی ها هم دیشب خوشحال بودند که پس از سال ها تیم پرسپولیس به فینال صعود کرده است

پیشکسوت پرسپولیس در پایان از خاطره  حضورش در فینال باشگاه آسیا می گوید: در سال ۷۲، فینال جام در جام باشگاه های آسیا با نیسان ژاپن بازی داشتیم. در خانه آن ها ۱-۱ مساوی کردیم و در بازی برگشت در استادیوم آزادی ۱-۰ باختیم و نائب قهرمان شدیم

گفت وگو: زهره فلاح زاده

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lj7m6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منافی:در این بازی ما شاهد چنین نقطه قوتی نبودیم

نقطه قوت پرسپولیس از نگاه ستاره اسبق این تیم
منافی: پرسپولیس باید روند فعلی را تا نیم‌فصل ادامه دهد