تاریخ انتشار: 1397/08/02 23:55
فنونی زاده: به هواداران پرسپولیس تبریک می گویم
کد خبر: 124853

اختصاصی/ یادآوری تلخ ستاره اسبق پرسپولیس به بازیکنان، نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم

مرتضی فنونی زاده، پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت تصور این که به فینال صعود کنیم خیلی سخت بود.
اختصاصی/ یادآوری تلخ ستاره اسبق پرسپولیس به بازیکنان، نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم

مرتضی فنونی زاده پیش کسوت اسبق تیم ملی و پرسپولیس  در گفت و گو با فرتاک ورزشی درباره صعود سرخ پوشان ایران به فینال آسیا پس از کنار زدن تیم السد در بازی دیشب اظهار داشت: بازیکنان با جسارت بازی کردند. تیم السد هم تیم خیلی خوبی بود. پرسپولیس با اینکه از نظر تعداد نفرات مشکل داشت اما همین بازیکنان هم با رشادت بازی کردند.

وی افزود: درست است که تیم فوق العاده بازی کرد اما نباید فراموش کنیم در این بازی برانکو تعویض های خوبی انجام نداد.

فنونی زاده در ادامه گفت: درخشش خط دفاعی و گلر تیم به کسب این نتیجه خیلی کمک کرد. فکر می کنم علیرضا بیرانوند نقش بسزایی در صعود تیم پرسپولیس به فینال داشت. در کل به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ پرسپولیس تبریک می گویم.

پیشکسوت پرسپولیس درخصوص میزبانی در دور برگشت بازی فینال گفت: در بازی برگشت که در تهران برگزار می شود مشکلات سخت افزاری داریم که اگر به دنبال رفع آن نباشیم باید در خارج از ایران بازی را برگزار کنیم.

وی افزود: همیشه واقعیت را می گویم، فکر نمی کردم پرسپولیس به فینال برسد. اما خوشبختانه ختم به خیر شد و توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

فنونی زاده با یادآوری آخرین حضور قرمزها در فینال باشگاه های آسیا تصریح کرد: پرسپولیس بعد از ۲۵ سال که مقابل نیسان ژاپن در فینال جام در جام باشگاه های آسیا حضور پیدا کرد، توانست بار دیگر طعم فینال رفتن را بچشد.

وی افزود: نتیجه بازی با نیسان تلنگری برای تیم امسال پرسپولیس است. زیرا ما در ژاپن با این تیم به نتیجه ۱-۱ رسیدیم ولی در آزادی ۱-۰ به این تیم باختیم و قهرمانی را از دست دادیم. به هرحال نباید آدم یک بار از یک سوراخ گزیده شود، باید بازیکنان با تمرکز در این دو دیدار حاضر شوند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص بازی فینال گفت: تیم کاشیما ژاپن ۳،۴ بازیکن خارجی متمول و با کیفیتی دارند. کاری به بازی رفت ندارم اما ما می توانیم در بازی برگشت در تهران مقابل این تیم برنده شویم.

فنونی زاده در پایان گفت: بهترین اتفاق ممکن این است که بازی فینال به زودی برگزار می شود و فاصله بین بازی رفت و برگشت هم تنها یک هفته است. این باعث می شود تیم در شرایط مسابقه همچنان باقی بماند. اگر فینال دیرتر برگزار می شد ممکن بود بازیکنان بازی ها را دست کم بگیرند و تمرینات لازم را انجام ندهند و در نهایت تیم متضرر شود.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2al67v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برد غرور آفرینی بود ولی نباید السد را در بازی برگشت دست کم گرفت
مرتض فنونی زاده در گفت وو با فرتاک ورزشی: