تاریخ انتشار: 1397/08/04 14:28
انصاریان:تلویزیون نباید با حذف امثال فردوسی پورها، علیخانی ها و رشیدپورها بیننده هایش را از دست بدهد
کد خبر: 124658

حریف کره ای بهتر از کاشیما آنتلرز بود!خوشحالم که برانکو هست

حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و صحبت هی جالب علی انصاریان در گفت وگو با روزنامه ورزشی فرهیختگان را با هم می خوانیم.
حریف کره ای بهتر از کاشیما آنتلرز بود!خوشحالم که برانکو هست

تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد برای نخستین بار راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود تا حالا هواداران و پیشکسوتان این تیم روی ابرها باشند. آنها به حق بی حد و حصر خوشحالند و حالا به دنبال اولین قهرمانی قاره کهن تا این بار ستاره واقعی را روی پیراهن خود بچسبانند!

در همین بین نظرات پیشکسوتان فوتبال ایران و به خصوص پرسپولیسی ها درخصوص این دیدار و البته تعریف و تمجیدهایشان از تیم محبوب خود می تواند شنیدنی باشد. یکی از آنها نیز علی انصاریان است؛ مدافع متعصب سالهای نه چندان دور سرخ ها. گفت و گوی فرهیختگان را با علی انصاریان در زیر می خوانید:

قطعا بازی نیمه نهایی را تماشا کردی و از صعود تیم محبوبت به فینال آسیا لذت بردی؟

اولین بازی که توانستم به صورت کامل تماشا کنم و به قول شما واقعا لذت بردم. تا قبل از این وقت نمی کردم اصلا بازی های پرسپولیس را تماشا کنم چون یا سرکار بودم یا خارج از ایران و فرصت تماشای دیدارهای تیم را به دست نمی آوردم. بازی جذابی بود که خداراشکر با موفقیت و صعود پرسپولیس به پایان رسید.

بازی از لحاظ فنی چطور بود؟ در حد و اندازه های نیمه نهایی لیگ قهرمانان بود؟

بازی خیلی خوبی بود اما نباید شاهکار بیرانوند در این اتفاق بیظیر گم شود! علیرضا دو توپ 100 درصد را گرفت و اگر شب خوبش نبود، دیشب نتیجه دیدار السد و استقلال در ورزشگاه آزادی دوباره تکرار می شد! بیرانوند خیلی خوب بود.

پرسپولیسی ها کمی خسته نبودند؟ البته دست برانکو هم برای تعویض خالی بود!

درست می گویید. امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با پرسپولیس همکاری کند و بازی های بعد این تیم در لیگ برتر را لغو کند تا شاگردان برانکو با یک ریکاوری و استراحت مناسب برای فینال آسیا آماده شوند! به واقع مشخص بود که بدن بازیکنان خسته هست و افت دارد و دست برانکو هم که خالی بود.

کاشیما آنتلرز ژاپن هم حریف پرسپولیس در فینال شد.

چه مسیر بدی برای پرسپولیس به وجود آمد! ای کاش تیم کره ای صعود می کرد. پرسپولیسی ها باید یک هفته زودتر راهی ژاپن شوند تا بازیکنان از لحاظ زمانی و آب و هوایی با منطقه شرق آسیا هماهنگ شوند. مسیر ایران تا ژاپن طولانی است و اختلاف ساعت زیادی بین دو کشور وجود دارد و برای موفقیت در خانه حریف باید پرسپولیس خیلی زودتر از موعد مقرر به ژاپن برود. بنظرم در این دوره اگر تیم کره ای به فینال می آمد بهتر بود هرچند که دو بار در نیمه نهایی در گذشته به تیم های کره ای خوردیم و از صعود به فینال محروم شدیم. با این حال حسن این دیدار این است که اگر پرسپولیس در خانه حریف یک نتیجه مناسب بگیرد، می تواند برای بازی برگشت که در تهران برگزار می شود حسابی به کسب عنوان قهرمانی امیدوار شده و این کار مهم را محقق کند.

البته نتیجه دیدار نیمه نهایی شرق آسیا نشان می دهد که تیم ژاپنی خیلی دفاع خوبی ندارد!

نتیجه دو دیدار رفت و برگشت نیمه نهایی نشان می دهد کاشیما آنتلرز ژاپن خط حمله خوبی دارد و خط دفاع ضعیف که می تواند نقطه امیدواری برای پرسپولیس باشد.

فکر می کنی پرسپولیس قهرمان شود؟

انشالله. تمام امید ما هم به همین است و از صمیم قلب دعا می کنیم این اتفاق بیفتد.

علی انصاریان

چه توصیه ای برای پرسپولیسی ها در فینال داری؟

خوشحالم که برانکو هست، چون او خودش حواسش به همه چیز است.

از کاظمیان چه خبر؟ از دست شما ناراحت نیست؟

با جواد ظهر صحبت کردم. با هم حریف هستیم و این حرفها نیست. در ممکلت ما حتی با رفیقت هم نمی توانی شوخی کنی؟ با دکتر و مهندس نمی توان شوخی کرد، با رفیقت هم نمی توانی شوخی کنی؟ شوخی بانمکی هست و چرا شوخی نکنیم.

جواد اصلا در فکر رسیدن به مونیکا هست؟

جواد فعلا باید رقیبش را از راه بردارد! آن هم رقیبی چغر و بد بدن. جواد الان باید فکر کند که یک رقیب قلدر دارد. جواد انقدر بچه خوب و باجنبه ای هست که نگو! البته خارج از شوخی به قدری در این مدت فشار روی مردم بوده می توان با این دست شوخی ها به نوعی حال مردم را تغییر داد.

واقعا ممنوع التصویر شدی؟

بله گویا اما هنوز چیزی به من ابلاغ نشده است. اما ما که همه محبوبیتمان را مدیون تلویزیون هستیم، اگر کاری هم کردیم، تابویی را شکستیم که همین تلویزیون تماشاچی داشته باشد. بنظرم تلویزیون نباید با حذف امثال فردوسی پورها، علیخانی ها و رشیدپورها بیننده هایش را از دست بدهد. ما الان باید بیننده به دست بیاوریم نه آنکه آنها را از دست بدهیم. انشاالله که خیر است!

سوال آخر؛ کدام تیم قهرمان ایران می شود؟

پرسپولیس؛ شک نکنید!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jjyle

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ ازکارگری تا آقایی درآسیا /بیرانوند آماده وشایسته کسب توپ طلای آسیا