تاریخ انتشار: 1397/08/05 11:54
کد خبر: 124501

شکست یا توقف مقابل سایپا جایگاه پرسپولیس را به خطر خواهد انداخت!

سرخپوشان پایتخت در حالی مقابل سایپا قرار خواهند گرفت که برای تثبیت رده سوم خود، نیاز مبرم به سه امتیاز دارند.
 شکست یا توقف مقابل سایپا جایگاه پرسپولیس را به خطر خواهد انداخت!

باتوجه به درپیش بودن بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا و تعویق دو بازی پرسپولیس برابر سپاهان و ذوب آهن، قرمزهای پایتخت برای حفظ رتبه خود، ملزم به برتری برابر سایپا هستند. هم اکنون آن ها با ۱۶ امتیاز بالاتر از تراکتور و پیکان ۱۶ امتیازی قرار دارند اما همانطور که گفته شد، اگر پرسپولیس برابر سایپا برنده نشود احتمال دارد در هفته های آتی هرچند به صورت موقت اما جایگاهش را از دست بدهد.

علاوه بر این، تعویق بازی های پرسپولیس امکان ایجاد اختلاف امتیازی بیشتر را برای سپاهان و پدیده فراهم می‌کند که این موضوع نیز باتوجه به بعد روحی و روانی نمی‌تواند اتفاق مثبتی برای پرسپولیسی ها باشد.

شاگردان برانکو ایوانکوویچ اگرچه دلخوش از پیروزی مقابل السد و خسته از مصاف های متوالی هستند، اما باید این دیدار را بسیار جدی بگیرند چرا که با شکست یا توقف مقابل سایپا جایگاهشان به خطر خواهد افتاد.

همچنین پرسپولیس از این پس بازی های به مراتب سخت تری خواهد داشت و اگر پرسپولیس می‌خواهد بازهم مدعی باشد، بازی با سایپا در تهران، باید محلی برای گرفتن امتیاز باشد چرا که در آن صورت رسیدن به پدیده ۲۳ امتیازی و سپاهان ۲۲ امتیازی کار بسیار سختی خواهد بود.

بازی پرسپولیس - سایپا امروز در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود و هواداران پرسپولیس می‌توانند بار دیگر از نزدیک بازی تیمشان را تماشا کرده و سرخ ها را حمایت کنند. برانکو انتظار دارد طرفداران تیمش همچون خودش، همان نگاهی را به بازی سایپا داشته باشند که به السد داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/369q6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه تمرین ریکاوری پرسپولیس