تاریخ انتشار: 1397/08/06 00:40
درخشان: پرسپولیس مقابل سایپا شاداب نبود
کد خبر: 124367

انتقاد سرمربی اسبق سرخ پوشان از درگیری پایان بازی سایپا و پرسپولیس

حمید درخشان می‌گوید که پرسپولیس به دلیل بازی پرفشار برابر السد در دیدار با سایپا شاداب نبود.
 انتقاد سرمربی اسبق سرخ پوشان از درگیری پایان بازی سایپا و پرسپولیس

حمید درخشان درباره دیدار تیم‌های سایپا و پرسپولیس که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، گفت: طبیعی است که پرسپولیس بازی سحتی را مقابل السد پشت سر گذاشته بود و مقابل سایپا شادابی لازم را نداشت. در بازی با السد به بازیکنان پرسپولیس فشار زیادی وارد شد و طبیعتاً تاثیر زیادی روی آنها گذاشته بود. فاصله بین بازی‌های پرسپولیس بسیار کم است و آنها باید در مسابقات انرژی بیشتری را صرف کنند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس عنوان کرد: در بازی پرسپولیس و سایپا کیفیت زمین بسیار پایین بود که این موضوع هم مشکل‌ساز شد. وقتی تیم شادابی لازم را نداشته باشد احتمال شکست هم وجود دارد. عدم شادابی پرسپولیس به دلیل بازی سنگین این تیم مقابل السد بود.

درخشان با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا که قرار است شنبه آینده برگزار شود، اظهار داشت: پرسپولیس باید مسافت زیادی را طی کند و باید در این فاصله ریکاوری بسیار خوبی را داشته باشد، چون مسیر بسیار طولانی است و حتماً برانکو این فکر را کرده که تیمش زودتر به ژاپن برود و در آنجا به استراحت بپردازد. اگر بازی پرسپولیس با سایپا لغو می‌شد خیلی به نفع پرسپولیس بود و این تیم راحت‌تر می‌توانست خودش را برای بازی فینال آماده کند، چرا که آنها یک بازی بسیار پرفشار را با السد پشت سر گذاشته بودند و نیاز به بازسازی و ریکاوری خوبی داشتند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدید که در بازی مقابل سایپا بازیکنان شاداب نبودند و بازی سرعت بسیار پایینی داشت، در مقابل سایپا انگیزه بیشتری داشت و موفق شد نتیجه را عوض کند. پرسپولیس از یک بازی بزرگ برمی‌گشت و طبیعی بود که به نسبت آن بازی انگیزه بالایی نداشته باشد.

درخشان درباره درگیری رخ داده بین اعضای دو تیم سایپا و پرسپولیس در پایان بازی گفت: این مسائل در فوتبال حرفه‌ای منسوخ شده است. برای این درگیری‌ها باید قوانین سفت و سختی وجود داشته باشد و قویاً با آن برخورد شود، چرا که این درگیری‌ها در عموم مردم پخش می‌شود. هرچند این مسائل برای بینندگان جذابیتی ندارد، اما وجود آن باعث می‌شود به فوتبال ما با دید دیگری نگاه شود. این مسائل برای فوتبال ما اصلاً قشنگ نیست.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vgbeb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دشتی:تمام صحبت هایی که از قول من مطرح شده کذب محض بود