تاریخ انتشار: 1397/08/08 09:28
کد خبر: 124058

ابراهیمی:پرسپولیس باید یک‌بار دیگر منطق فوتبالی خود را در زمین مسابقه پیاده کند

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه دیدار رفت با کاشیما آنتلرز از بازی برگشت فینال مهمتر است، گفت: بازیکنان پرسپولیس در دیدار سختشان در ژاپن به تمرکز بالایی نیاز دارند.
ابراهیمی:پرسپولیس باید یک‌بار دیگر منطق فوتبالی خود را در زمین مسابقه پیاده کند

ناصر ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار، درباره اهمیت بازی رفت فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برای پرسپولیس در جهت کسب عنوان قهرمانی گفت: من فکر می کنم این بازی مهم تر از دیدار برگشت در ورزشگاه آزادی است. پرسپولیس باید یک‌بار دیگر منطق فوتبالی خود را در زمین مسابقه پیاده کند تا بتواند نتیجه خوبی بگیرد.  

مربی پیشین پرسپولیس ادامه داد: آنچه شاگردان برانکو ایوانکوویچ در ژاپن نیاز دارند تمرکز همه جانبه است تا بتوانند مدیریت خوبی در طول نود دقیقه از بازی داشته باشند. رمز موفقیت پرسپولیس انجام بازی های منطقی و با برنامه بوده است. حالا که این تیم به شرق آسیا می رود باید حواس خودش را جمع  و برنامه تاکتیکی همیشگی اش را پیاده کند.

وی درباره  نتیجه احتمالی بازی پرسپولیس و کاشیما در ژاپن اظهار داشت: پیش بینی نتیجه فوتبال در چنین سطحی کار بسیار سختی است. اما باید بدانیم کاشیما تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا در همین بازی، کار را یکسره کند و بازی برگشت را طوری به میدان بیاید که نیازی به برد نداشته باشد. پرسپولیس نیاز به استحکام همیشگی خط دفاعی اش دارد. هافبک های این تیم باید نقش تعیین کننده خود را پیاده کنند. اگر آنها بتوانند در کارهای دفاعی به خوبی شرکت کنند و در مواقع حمله نیز به مهاجمان تیم اضافه شوند قطعا موفق خواهند شد.

ابراهیمی در پایان شانس پرسپولیس برای کسب قهرمانی را به شرایط ذهنی این بازیکنان وابسته دانست و گفت: اگر بازیکنان بتوانند خودشان را از لحاظ ذهنی آماده این بازی بزرگ کنند خواهند توانست به موفقیت برسند. قهرمانی تیمی که با دست بسته به اینجا رسیده است سخت است اما اصلا دور از دسترس نیست. این تیم اتحاد لازم را دارد و می تواند رویای هواداران را تبدیل به واقعیت کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j6aje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ارزش ژاوی با بیرانوند برابری می‌کند!